Ez pszichés eredetű lenne?

Tisztelt Doktor Nő! Már több, mint 1, 5 éve küzdök szapora pulzussal, gyomorideggel, fejfájás, enyhe hányinger, szédülés(mint ha ittam volna) , néha gomboc érzés a torokban, ájulásérzés, fura nyomás érzés a fejben, fáradtság, gyengeség..ezek menstruáció előtt erősödnek, és még miután elmúlt, azután is kb 1 hétig..ilyenkor szinte csak feküdni bírok. A rosszullétek miatt nem merek szinte sehova menni, teljesen bezárkóztam. De van, mikor 1-2 hétig semmi bajom, akkor vacsizni járunk, kirándulni stb., de azután mindig visszatérnek ezek..jelenleg is: (Amikor kezdődött, voltam szív uh-on, ekg, 24 órás ekg holter, nőgyógyász..labor..amit megismételtettem kb 3 hónapja, pajzsmirigy vizsgálat, minden rendben van. Már teljesen el vagyok keseredve, hogy mit tehetnék, hogy jól legyek, újra élvezhessem az életem.. Mégis szervi baj lenne? De 1, 5 év alatt, ha komoly lenne, már történt volna valami? Nem tudok már mire gondolni..vitamínhiányom sincs..a vérnyomásom átlag 100-110 körűl van, de mindig ennyi volt.

Dr. Pálvölgyi Rita válasza PMS témában

Tisztelt Kérdező,

Úgy látom, hogy a rosszullétei a hormonális ciklushoz kötődnek. Ez további kivizsgálást igényel.. felmerül az endometriózis, a premenopauzális szindróma..Ezeket a tüneteket néha jól oldják a feszültségoldók, antidepresszánsok. Érdemes volna személyesen felkeresni egy kollégámat.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. július 11., 14:25 ;Megválaszolva: 2018. július 21., 21:22
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Komoly pszihés probléma.
Tisztelt Drnő! Elég komoly problémával küszködök egy ideјe.Tavaly már kovid miatt ,akkor sürgőssi párszor mert éreztem mindig valamim fáј nem...
Gyógyszerkölcsönhatás
Tiszteletem! Érdeklődöm hogy a Rexetin és Yarocen mellé szedhető e Tyrosin tartalmú étrendkiegészítő! Az említett gyógyszerekből már a...
Pánikbetegség vagy valami más?
Tisztelt Doktornő! Egy olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy júniusban volt egy pánikrohamom a munkahelyemen miután ez megtörtént elkezdtem félni a...
Antipszihotikumról
Üdvözlöm! Paranoid skizofréniában szenvedek. Abilify mainteva injekciót kapok havonta es minden este 0.5 rivotrilt szedek, a háziorvos mondta, kicsit...
Személyiségzavar
Tisztelt Doktornő! Érdeklődni szeretnék, hogy cikkek, könyvek, tanulmányok és személyes tapasztalatok alapján meg lehet-e állapítani valakiről nagy...