Menstruácós szédülés?

Tisztelt Doktor Ur/Nő! Már elözöleg irtam önöknek a szédülésemröl és arrol hogy minden leletem és minen vizsgálatom negatív lett. Azt szeretném esetleg még kérdezni önöktöl hogy a prémenstruácios szindromában lehet e szédülni mondjuk már 1 héttel elötte? Abbol gondolom hogy menstruácio miatt lehet mert elötte jo párnappal nagyon rosszul vagyok alig birok dolgozni.Huzz a fejem a vérnyomásom 100-as 90-es szédülök rossz közérzetem van. Már türhetetlen ugy érzem megbolondulok.És még az lenne a kérdésem hogy a sok munka kimerültség stressz okozhat e testi tünetként szédülést? Erre mi lenne a megoldás? Elöre is köszönöm válaszát Maradok tisztelettel egy 28 éves fiatal nö

Dr. Boros Miklós válasza premenstruációs szindróma témában

Kedves Fiatal Hölgy!

A szédülés hátterében inkább a gyakoribb okokat kell először sorravenni, kivizsgálni. A leggyakoribb okok közé tartozik a vérnyomásprobléma, vércukorprobléma, a vérszegénység, a nyaki izmok merevsége, stb.Írja is, hogy alacsony a vérnyomása, javasolt a rendszeres testmozgás és a bő folyadékfogyasztás, rozmaring tea ivása ilyen problémák megelőzésére. Maga stressz is okozhat szédülést, én első körben inkább ezekre gondolnék, nem a PMS-re.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. május 17., 17:06; Megválaszolva: 2010. május 17., 17:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...
Fájdalmas Tampon
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám ,hogy pár hónapja kellemetlen fájdalmas a Tampon hordássa. 44 éves vagyok és mondhatni 20 éve használom,nem...
Deflagyn mellékhatás
Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve...