Szexuális probléma

T. doktor/doktornő! Prosztata megnagyobbodás miatt szedek gyógyszert fél éve. Mostanra elég sok probléma ér a szex területén. Aktus közbeni elernyedés stb. A tünetem okozza-e a problémát s ha igen mi várható még? Mit tudok tenni ellene? A dagnosztizálás elött nem merült fel ilyen probléma. Magas vérnyomásom is van.Köszönöm.

Dr. Fekete Ferenc válasza potencia zavar témában

A magas vérnyomás betegség gyakori velejárója a merevedés romlása.Kérjen segitséget a kezelőorvostól, gyógyszerrel javítható

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. január 09., 09:06 ;Megválaszolva: 2013. január 12., 11:58
Kérdések és válaszok: Potenciazavar
Behatolas elott lelankad a peniszem!
Tiszteletem! Egy olyan problemam lenne, hogy mielott elkezdenenk a szexet miutan mar rahuztam a gumit, lelankad. Ez nagyon zavaro, hiszen mar nagyon sokszor...
Lehet ezen a szexuális problémán...
Kedves Karolina! Párkapcsolati problémám röviden. 6, 5 éve élek együtt 54 éves párommal. Fő gondom az lenne, hogy a szexuális kapcsolatunk a...
Potencia zavarom mitől lehet?
Tisztelt doktor úr/nő! Nem a megszokott partneremmel bújtam ágyba és bizony leblokkoltam mint minden kapcsolatom elején! A hölgy minden szexuális...
Segitseg!
Tisztelt doktor úr/nő 17 éves fiu vagyok és van egy problémám ami nagyon nyugtalanit. Arrol van szó, hogy nagyon nehezen áll fell a péniszem, és...
merevedési zavar
Jónapot. Kb 3 hete merevédési zavarral küszködöm. További tünetek, spermám nagyon sürű, és mintha a herezacskóm érzéketlen lenne. 2005 óta...