• Menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Szakértő! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy vagy késleltetni, vagy előbb meghozni szeretném a menzeszemet. Jelenleg nem szedek fogamzásgátló tablettát, de az orvosommal megbeszélve az új ciklusom elején akartam elkezdeni. Csakhogy a ciklusom már a 43. napon van, bár folyamatosan alhasi fájdalmaim vannak, csak nem akar megjönni. Az orvosom azt mondta, hogy csináljak egy terhességi tesztet, ha az negatív, várjak. Csak az a problémám, hogy 17.-én megyünk nyaralni, és nem szeretném, hogy pont akkor legyen meg. Az orvosom azt mondta, hogy ne is akarjak semmit toligálni, várjak. Csak én még sosem voltam tengerparton, és erre a nyárra sikerült végre megszervezni, hogy tengerhez tudjunk menni nyaralni. Ő ezt nem érti meg, és azt mondja, nincs rá mód. Én naívan arra gondoltam, hogy ha esetleg nem várom meg a vérzésem, és elkezdem szedni a gyógyszert, akkor csak a tablettamentes időszakra jön meg, és most el tudom addig tolni. Mivel úgyis szedi akartam már gyógyszert... Kérem segítsen nekem, mert ez most számomra nagyon fontos lenne! Válaszát bizakodva várom!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a menstruáció eltolása témában

        Kedves Kérdező! A gyógyszert csak a menses napján kezdje el szedni, addig semmiképp se. A menses viszont meghozható, ha nem terhes, sárgatest-hormont kell ilyenkor adni, kérje ebben orvosa segítségét.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. augusztus 10., 13:59; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 10:43

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...
        Kedves Doktor úr / Doktornő! 31 éves nő vagyok, még szűz. Tavaly műtöttek endometriózis miatt, utána egy évig Visanne hormontablettát kellett szednem, amitől elmaradt a menstruációm. Három hónapja hagytam abba a gyógyszert, az első...