Befolyásolja-e a magas vérnyomás a teherbeesést!

Tisztelt Doktor Úr! Két éve magas a vérnyomásom, gyógyszeres kezelésem van a Concor 5 plust-t szedem. Egy éve szeretnénk kisbabát, eddig azonban nem sikerült. Lehet -e összefüggés a fent említett gyógyszer szedése és a terhesség között? Érdemes lenne már a kivizsgálásokat elkezdeni? (Férjem 32, én 31 vagyok). Köszönöm válaszát! Kitti

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza a meddőség témában

Kedves Kitti! Valószínűleg nem a Concorral beállított magasvérnyomás miatt nem sikerült idáig teherbe esni. Mivel már egy év eltelt a sikertelen próbálkozásokkal, érdemes volna párjával együtt jelentkezni egy meddőségi szakrendelésen, ahol a megfelelő kivizsgálást elkezdhetik. Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2010. július 26., 21:17; Megválaszolva: 2010. augusztus 03., 15:27
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...