• Vérzés együttlét után

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! Múlt hónapban elmentem nőgyógyászhoz, mert az együttlét során a hüvelyem bal oldala mindig ugyanazon a ponton fájt. Égő szerű fájdalmat éreztem mintha sebes lenne. Az orvos diagnózisa szerint: a hüvely szubakut és idült gyulladása. (Csak kézzel történő vizsgálat, ultrahang semmi). Ezután felírt egy MYCOSYST-GYNO 150MG 2db-os gyógyszert, (Ami elvileg gombás fertőzésre és annak megelőzésére szolgál. Viszont nem viszketek odalent egyáltalán..) valamint egy OVESTIN nevű krémet amit kiváltottam a patikában de végül a betegtájékoztató elolvasása után arra jutottam, hogy nem használok el. A párommal ezután ugyanúgy együtt voltunk. Néha fájt bal oldalt néha nem. (Síkosítót is kipróbáltuk). Aztán egyik alkalommal együttlét után elkezdtem vérezni. Nem is keveset. Az az egyszeri alkalom volt utána nem véreztem tovább de nagyon megijedtem. Együttlét közben ekkor semmi fájdalmat nem éreztem érdekes módon csak ez a vérzés volt utána. Ezután egész éjszaka puffadtnak éreztem magam, másnap pedig mintha a vesém fájt volna.. alig bírtam lehajolni, leülni stb. (A vizeletem is régóta elég kellemetlen szagú. Voltam vizsgálaton emiatt régebben elvileg semmi bajom nincs..) Emellett néha bele-bele görcsöl az egész hasamba és gyomromba ilyen menstruációs fájdalom jelleggel. Ennek mi lehet az oka? Valamilyen fertőzés? Köszönöm válaszát!

        Dr. Kiss György válasza a Vérzés együttlét után témában

        Tisztelt Hölgyem ! Valóban, hüvelyi ultrahang és a vérzés miatt a külső méhszáj kolposzkópos vizsgálatára lenne szükség, cytológia vétel és HPV tenyésztéssel kiegészitva. Ha ismétlődne a vérzés, akkor ne várjon és keressen fel egy sürgősségi ellátó helyet. Üdvözlettel: dr.Kiss.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. március 24., 06:04; Megválaszolva: 2020. március 28., 10:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Október elején miss ab miatt vált szükségessé műszeres befejezés (ha helyesen írom), amit egy laporoszkópos műtét követett a méhfal sérülése miatt. 3 hete volt a beavatkozás . Eleinte jelentkeztek erős...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Fogamzásgátlót (Deciora 3 mg/0,02 mg) szedek lassan 7 éve, már egyszer előfordult, hogy bár mindennap bevettem a gyógyszert, mégsem jött meg a menstruációm, de csak egyszer maradt ki, utána rendben megjött. Most...
        Üdvözlöm. 1,5 hónapja van párom, van szexuális életünk is de még nem szedek gyógyszert mert most kellett volna megjönnie a menzeszemnek és kezdtem volna el, eddig is védekeztünk óvszerrel, de most már második napja késik, mindig 28 napra...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptemberben telt le az 5 év a Miréna spirálom felhelyezése óta. A vírushelyzet miatt várnék a cserével tavaszig, ha ez lehetséges. A spirált nem védekezés, hanem endometriózis miatt kaptam. A görcseim gyakorlatilag...
        Tisztelt Doktor úr! Azért fordulok Önhöz, mert petefészek cisztát állapítottak meg nálam, és a leleteim alapján szeretném megkérdezni, hogy Ön szerint feltétlenül szükséges-e a műtéti beavatkozás. Nyár közepén 21 hetesen volt...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy a 28-30 napos ciklusnál a 12. Napon végzett uh vizsgálat során mért 4mm méhnyálkahártya illetve 13mm domináns tüsző mennyire számít jónak vagy rossznak. LH tesztek alapnán 16....
        Jó napot kívánok Doktor úr! Tünde vagyok Szegedről. Az lenne a kèrdèsem hogy 45 èves vagyok. 5 ève tart már nálam a menopauza, azóta nincs menstruációm! Most egy pár napja el kezdett fájni a hasam, nèha van rosszullèt is de nem ilyen...
        Kedves Orvos! Párommal most először próbáltuk ki, az anális együtt létet. És aztán egyből következett a vagina. Kellemetlen érzés volt, így hanyagságból rá tértünk a “megszokott” részhez. Olvastam róla, hogy veszélyes egyikből, a...
        Üdvözlöm Doktorúr! Egy pár hete fehéres elváltozász észleltem a hüvelybemenet alatt. Nem nő nem változik inkább javul de nem tünik el.Olyan mintha ki lenne száradva a bőr. Az orvosom szerint ártalmatlan elváltozás kenjem pimafucorttal a...
        Kedves Doktor Úr! Szülést követően (nem szoptattam) 3 hónapig nem jelentkezett menstruáció. Majd mikor úgy tűnt, hogy megjött, akkor kezdtem el szedni fogamzásgátló tablettát, az orvos utasítása alapján. A vérzés szinte rögtön barnára...