Változókor

Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok , a tavalyi évben 2 alkalommal kaptam depo-provera injekciót a bő vérzésem rendezésére (május,augusztus) , amit curet előzött meg. Szeptember óta meg is szűnt a menstruációm. Pár napja azonban ismét elkezdtem vérezgetni , amit ugyan olyan mellfeszülés és derékfájás előzött meg , mint régen , de ez annyiban más, hogy enyhén szinte csak wc használatkot (rózsaszín vér) ürül , tisztasági betét elegendő. Kérdésem az lenne, hogy lehetséges hogy újból visszatér egy év után a menstruációm, okozhatja e ezeket a depo provera. Nemrégen voltam Uh vizsgálaton, akkor a nyálkahártya normális volt. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza Változókor témában

Tisztelt Hölgyem!

Az ultrahang vizsgálat helyes lépés volt, de ezt ki kellene egésziteni egy hormonpanell vizsgálattal is, mely felvilágositást adhatna a petefészkek és az agyalapi mirigy aktuális hormonszintjeiről és ennek ismeretében lehetne dönteni a további kezelésről .

Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. augusztus 02., 17:19; Megválaszolva: 2019. augusztus 02., 22:02
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...