Rózsaszín folyás

Üdvözlöm! Múlt hét szombati strandolásnak meg lett az eredménye; több mint valószínű hüvelygomba. Vasárnap már fura érzés volt egésznap a vizelés, majd a közösülés sem volt kellemes. Hétfőtől pedig jött a hüvelybemenet körüli égő, viszkető érzés, pirosság; de folyásom az nem nagyon volt. A biztonság kedvéért ittam egy vizelet tisztító port is. Keddtől kenem magam a Canesten krémmel, ami csíp egy picit (ezt elkönyveltem normálisnak). Szerda este pedig felhelyeztem az 1 db-os Canesten kúpot; ez csütörtök reggel óta folyamatosan ürül. Ami aggaszt: csütörtök délután-este fele már rózsaszínesen távozik belőlem, mától pedig még erősebb rózsaszínes, véres.. sőt, a legutóbbi vizelésnél törlés után a papíron véres-nyákos darabkát találtam. Tablettát szedek, ma veszem be az utolsót és kedden szokott megjönni általában. Illetve ami még itt most fontos szerintem, hogy szeptember eleje óta intenzív edzésbe kezdtem, így nem igazán tudom eldönteni, hogy mitől fáj a hasam.. lehet izomláz, lehet menzesz előtti görcs, esetleg a Canestentől? Mi válthatja ki a rózsaszínes, véres folyást? Kicsíphetett a Canesten? Ugyanis a krém az még azóta is csíp, és mióta véresebb a folyás, a krém használata még kellemetlenebb, szinte már folyamatosan érzem. Vagy lehet hogy ez már a menstruációm? Esetleg a keményebb edzés, vagy az idegesség a kiváltó ok? Félek, hogy valami komolyabb bajom van. Ui.: A páromnak is jeleztem a problémám, féltem, hogy a vasárnapi szeretkezés alkalmával ő is elkapta a gombát. Szerencsére ő semmilyen tünetet nem észlel magán, jól gondolom, hogy helyesen tesszük, hogy ő nem keni magát? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza a hüvelyfertőzés témában

Kedves Kérdező! Nem edzés, nem idegesség, hanem fertőzés, jó lenne biztosnak lenni, hogy gomba, vagy baktérium. Ha teheti, írasson fel mindkettőre hatásos, úgynevezett CNS hüvelykúpot, tíz egymást követő nem vérző estén magasra helyezzen fel egyet. A vége felé legalább egyszer a felhelyezés után legyenek együtt, mert a testmelegben megolvadt sokféle hatóanyagú kúp a legteljesebben bekeni így a partnert is, az esetleges visszaoltás elkerülésére. Érdemes lenne mindkettőjüknek összesen egy-egy gombaellenes szájon át beszedett 150 milligrammos kapszula indulóban, mely szintén receptköteles, de bárhol lenne gomba, hatásosan szüntetné meg. A kúp minden hasznos tejsav baktériumot is kiirt, így befejezés után rögtön indítson egy ezeket vissza telepítő hüvelyi protexin kúrát, mely szabadon kapható. Olvassa el a használati utasítást.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. szeptember 09., 12:39; Megválaszolva: 2016. szeptember 10., 17:04
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...