Toxikus sokk szindróma

Tisztelt doktor úr! 15 éves lány vagyok és a mostani menstruációmnál úgy döntöttem, hogy tampont fogok használni. A második napon felhelyeztem, semmi gond nem volt, de 1 nappal ezután hőemelkedés, torokfájás, és fejfájás jelentkezett. Ez lehet TSS? Ha igen, ilyenkor mi a teendő?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza tamponhasználat témában

Kedves Kérdező! Ugye, nem gondolta komolyan, hogy egy tampon szoros oki kapcsolatban lehet megfázásos tüneteihez. Használja nyugodtan tovább, ha egyéb helyi tünetet nem okoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. június 28., 20:27; Megválaszolva: 2015. június 29., 06:52
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló abbahagyása és...
Kicsit összetettebb kérdést szeretnék feltenni. Tavaly novemberben döntöttem úgy, hogy abbahagyom a fogamzásgátló szedését 6 év után. (lindynette...
Fogamzásgátló szedése
Kedves Doktor úr! Vérvételeredményemből megtudtam, hogy MTHFR A1298C 2.allélja mutáns, heterozigóta. C677T mindkét allélja normál. Az lenne a...
Mammográfia
Üdvözlöm Ebben a hónapban töltöttem be a 40. életévemet. Eddig az elmúlt 5 évben mindig mell ultrahangra jártam. Idén még ultrahangos...
Nemi herpesz
Jó napot! Nemi herpesz elmeletben a bajom faj es nem tudom hogyan tudnam gyorsabban kigyogyulni ebbol ugyanis a vizeletkor is égő fajdalom van......
Missed ab műtét után peteérés
Szép Napot Dr. Úr Olyan kérdésem lenne, hogy április 20.án sajnos missed ab műtétem volt. 11 hetesen itt hagyott a kicsi babánk. Elvesztettem. Az...