Aktus alatti vérzés, menstruáció késése

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Több hónapos kihagyás után a jelenlegi párommal nemi aktust létesítettünk, viszont az előjáték egy része kissé durvára sikerült (az ujjával a hüvelyembe hatolva izgatott ill. elégített ki) .Számomra előjáték közben irreálisan sok vér folyt. Okát nem tudom. Védekezni-számunkra idegen módon-megszakítással védekeztünk.Peteérésemen már túl voltam, azonban a menstruációm 4 napja késik. Az eddigi terhességi tesztjeim kivétel nélkül negatív eredményt hoztak. Voltam nőgyógyásznál, azonban azon kérdésemre, hogy miért véreztem sajnos érdemben nem kaptam választ. Megvizsgált, hasi és hüvelyi UH is volt, itt nem látott elváltozást, szerinte nem vagyok várandós az UH alapján, viszont biztos eredményt csak több hét után tud mondani.Próbálkozzak tovább tesztekkel. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy a mentruáció késése kb.másfél hétig normálisnak mondható. Ez valóban így van? Esetleg Ön meg tudná mondani az aktus alatti vérzés okát vagy esetleg, hogy mire gyanakodna? Úgy tudom a menstruáció késésének oka lehet lelki eredetű is, ha ez segítség, sajnos nem olyan régen leépítés volt a cégünknél és én is beleestem abba a körbe akitől megszabadultak.Sajnos a magánéletemben sincs minden rendben, emiatt pszichológushoz járok és bevallom a nőgyógyász akinél voltam, nem a megértés szobráról lett mintázva Maga a stílus és a hangnem amit megengedett magának egy közel 30 éves kétségbeesett nő felé felháborító volt.Ezért fordulok most kényszerből Önhöz. Köszönöm s várom mielőbbi válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza vérzéskésés témában

Kedves Kérdező! Ha az említett vérzés nem jelentkezett többé, egyértelműen összefügg megjelenése a szokatlan, erőteljesebb fizikai behatásnak. Így nincs jelentősége, főleg, ha a vizsgálat nem jelzett érdemi látható okot. A vérzés késése ilyen korai időben kizárólag, de százszázalékos megbízhatósággal valóban a vizelet tesztből állapítható meg, ha negatív, nem lehet terhes. A késés valóban több okból létrejöhet, de ez előbb-utóbb néhány napon belül spontán kell, hogy rendeződjön. Két hét után keressen csak fel egy kedvesebb nőgyógyászt, hogy a háttér hormonbotlását akár egy vérvételes hormontükör vizsgálattal tisztázni lehessen. Hosszabb távon kapcsolatot találva nem kéne hormonálisan fogamzást gátolni?

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2015. március 19., 15:01; Megválaszolva: 2015. március 20., 15:48
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...