Furcsa vérzés menstruáció előtt szeretkezés közben

Tisztelt Doktor Úr! Hét elején együtt voltam a párommal, és együttlét után vettük észre, hogy minden tiszta vér. Rá pár percre az egész megszűnt, mintha elvágták volna. Se fájdalmat se más tünetet nem tapasztaltam. Tegnap viszont megjött a menstruációm, ami most kevésnek tűnik, és az is barna színű, de időben jött meg. Egy hónapja voltam orvosnál, teljes kivizsgáláson (vérvétel, nőgyógyászati vizsgálat, rákszűrés) ahol mindent rendben találtak. Egy hete szedem a folsav vitamint, mert hamarosan babát szeretnénk, így arra is gondoltam, lehet az okozott valami zavart bennem. A kérdésem az lenne, mi lehetett a vérzés az együttlét során, és ha valami bajom lenne (konkrétan méhszájsebre gondolok) azt a múlthónapban észre vették volna? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza vérzés témában

Tisztelt Kérdező!

Az együttlétkor az orgazmus alkalmával méhösszehúzódás következik be. Ilyenkor, ha ép menstruációs időpontban van, a méhszájból nagyobb mennyiségű váladék ürülhet.

Ha méhszáj sebe volna, az előző vizsgálatnál biztos észrevették volna.

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 07., 22:36; Megválaszolva: 2015. március 11., 05:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...