Hüvelygomba!

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal fordulok Önhöz, hogy hüvelygomba gyanúja miatt 1 napja Canesten Kombi Uno-t használtam és utána ilyen meszes állagú fehér túrószerű folyásom van. Ön szerint ez miért lehetséges és mitől van? Válaszát mielőbb várom! Tisztelettel: Judit

Dr. Árki Ildikó válasza hüvelytabletta témában

Kedves Judit!

Az észlelt jelenség a hüvelytablettától és a kezelés alapjául szolgáló folyástól lehet.

A hüvelytabletta feloldódik, és kifolyik. (közben persze hatását kifejtette) Valószínűleg erről van szó. Nem tudom, hogy a hüvelygomba gyanúja diagnózist ki állította fel, amennyiben még nem látta nőgyógyász, javasolt a vizsgálat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. szeptember 20., 14:19; Megválaszolva: 2014. szeptember 22., 22:17
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
klion hüvelytabletta
Tisztel Doktor! Kérdésem az lenne, hogy az orvosom felírta a klion 100 hüvelytablettát + gyógyszert, mert a cytologiám p2 volt, de HPV gyanús....
gynflor és egyébb tudni valók
Tisztelt Doktornő! Már lassan két hete voltam nőgyógyásznál, mert a menstruációmmal gondok voltak. Mint egy normál párkapcsolatban lévő nő az...
Canesten Kombi utani verzes
Tisztelt Doktor Ur (No A panaszom az lenne hogy kb 4 napja hasznaltam a canesten kombi huvely kupot es masnap reggel mikor fel kelltem verrel egyutt ki folyt...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Nő/Úr!   Én egy 20éves nő vagyok. Az a problémám hogy a menstruációm ebben a hónapban még nem jött meg.Utoljára november 16...
Klion D-100 hatása a menstruációra
Tisztelt Doktor Úr! Klion D-100 hülvelytablettát használok, a következő ciklusom előtt egy nappal kell befejeznem a kezelést. A kérdésem az...