Menstruáció késleltetése: milyen lehetőségeim vannak?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! 45 éves nő vagyok, huszonéve nem szedek fogamzásgátlót. Idén nyáron (július elején) sajnos csak olyan időpontban tudunk nyaralni menni, mikor a második héten meg fog jönni a menzeszem, ami ráadásul meglehetősen brutális szokott lenni. Olyan megoldást keresek, amivel el tudom csúsztatni akár úgy is, hogy addig és csakis addig gyógyszert szedek, vállalva annak minden kockázatát. Szeretném megtudni, milyen lehetőségeim vannak a fenti problémám megoldására? Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a menses témában

Tisztelt Kérdező! Javaslom, hogy július elsején kezdjen el egy kombinált hormontartalmú fogamzásgátlót. Így valószínűleg a menses el fog maradni, csak a szedés szünetében fog megjönni. Megvan a kockázata, hogy egy ideig a gyógyszer abbahagyása után rendszertelen lesz a vérzése. Lehetséges még az is, hogy csak sárgatest hormon tartalmú tablettát szed, de ezt meg kell beszélnie személyesen a nőgyógyászával! Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 19., 14:50; Megválaszolva: 2014. május 20., 10:00
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...