fogamzásgátló mellett színes hüvelyváladék

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Lindynette 20 fogamzásgátlót szedek, 10 hónapja. Minden tablettát rendesen beszedek, egy sem marad ki, igyekszem mindig azonos időpontban bevenni az esti órákban. Egyszer már volt színes hüvelyváladékom a tabletta szedése közben, de az a 2. héten a 10. tabletta esetében volt és 2 nap után elmúlt. Jelenlegi problémám, hogy menstruációm megjött a szokott időben tabletta mentes hét 5. napján, erősebb görcsökkel, és nagyobb vérmennyiséggel (mióta szedem a gyógyszert, 1-2 nap volt, darabos sötét piros vérzés, most viszont élénk piros vérzés volt). A szokásosnak megfelelően elkezdtem az új levél fogamzásgátlót is. aznap is volt még színes hüvelyváladékom (kevés), de úgy véltem, hogy ez még a menstruációból "maradt". Ma a 4. tablettát fogom bevenni, de színes (rózsaszínes) hüvelyváladékot azóta is felfedezek. Kiegészítő információ, hogy az utóbbi hónapban a szeretkezés végén a párom ondója csípte a hüvelyemet. Ennek lehet köze a színes hüvelyváladékozáshoz annak ellenére, hogy már szedem a fogamzásgátlót? A nagyobbik problémám, hogy ilyenkor is véd a tabletta? jómagam ebben a hiszemben voltam, és éltem szexuális életet, mivel még a menstruáció "maradékának" véltem a színes folyást, a tablettát pedig rendeltetésszerűen szedem. Mi okozhatja a rózsaszínes hüvelyi váladékot? Kell és ha igen meddig kiegészítő védekezés? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a hüvelyváladék témában

Tisztelt Kérdező! Előfordul fogamzás gátló tablettát szedő nőknél, hogy egy egy menstruáció bővebb és hosszabban tart mint a többi. Ennek az az oka, hogy a méhnyálkahártya egy idő után felszaporodik és mikor a megvastagodott hártya leválik, bővebb a vérzés. A rózsaszín folyás lehet egy nyakcsatorna vagy hüvelygyulladás következménye. Menjen el vizsgálatra és tisztázzák ezt a kérdést az orvosával! Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 22., 14:58; Megválaszolva: 2014. április 23., 11:28
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...