Fogamzásgátló

Tisztelt Hölgyem/Uram! Az utóbbi időben azt tapasztalom, hogy a fogamzásgátló szedésének utolsó napjaiban megváltozik a hüvelyváladék színe és mennyisége, kissé rózsaszínessé válik és megnő a mennyisége. Graciált szedek körülbelül másfél éve. Ön szerint normális ez az elváltozás, vagy valamilyen problémára hívja fel a figyelmet? Illetve kérdésem lenne még az is, hogy ha babát szeretnék mikor hagyjam abba a fogamzásgátlót és hány milligramm folsavat szedjek? Köszönöm válaszát!

Dr. Törő Bálint válasza hüvelyváladék témában

Tisztelt Kérdező!

A Gracial szedése járhat ilyen tünettel.

Nem valószínű, hogy bármilyen betegségre utalna.

A folsav adagja, ha fejlődési rendellenesség megelőzése érdekében szedné 2x3 mg. azaz 2X1 tabletta naponta.

A fogamzásgátló abbahagyása a kívánt terhesség előtt három hónappal ajánlatos.

Üdvözlettel:

Dr. Törő Bálint

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. február 04., 11:08; Megválaszolva: 2013. február 05., 22:36
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Hüvelytenyésztés eredmény
Tisztelt Úr, A hüvelyváladék tenyésztésem eredménye a következő (panaszom egyáltalán nincs, a tenyésztés méhtükrözés előtt...
fogamzásgátló mellett színes...
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Lindynette 20 fogamzásgátlót szedek, 10 hónapja. Minden tablettát rendesen beszedek, egy sem marad ki, igyekszem mindig azonos...
hüvelyflóra helyreállításának...
Tisztelt Doktor Nő/Úr! 2004-ben műtöttek méhnyakrákot megelőző állapottal (HPV-P2-3) ...a műtét után pár évvel hivatalosan gyógyultnak...
Kellemetlen szagú hüvelyváladék...
Tisztelt Doktor nő/úr! Tavaly augusztusban mentem el nőgyógyászhoz rákszűrésre. Ahol megállapította a doki, hogy hüvelyfolyásom van és...
Streptococcus agalactiae és...
Tisztelt Doktor! 2 éve húzódó FOLYAMATOS hüvelygyulladással küzdöm. 20 éves nő vagyok. Nőgyógyászok sora nem tudott velem mit kezdeni ezért...