Felfázás!

Jó estét kívánok! Azért írok önnek, mert a nőgyógyászom gennyes(három+), véres(négy+) felfázást állapított meg nekem, amire természetesen kaptam gyógyszert. Zanocint szedek plusz a páromnak is írt fel. Viszont azt szeretném kérdezni, hogy mennyi az esélye, hogy ha a párom nem szedi be, hogy visszafertőződöm? Nem igazán szeret bekapkodni semmiféle gyógyszert és nem is érti, hogy neki miért kell. Ha nem szedi be, akkor a benne lévő vírustól neki lehet bármilyen problémája? Másnak is átadhatja ezt a vírust? Ezt a vírust csak nemi úton kaphatom vissza tőle? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a bakteriális fertőzés témában

Tisztelt Kérdező! Nem egészen világos, hogy pontosan mi a betegsége, valószínűleg húgy-ivarszervi gyulladás. A Zanocin egy antibiotikum, bakteriális betegségek kezelésére használatos, a genny is bakteriális fertőzésre utal. Tehát nem vírus. Jó lenne, ha betartanák a kezelőorvos utasításait.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2013. szeptember 29., 18:45; Megválaszolva: 2013. szeptember 29., 20:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...