Méheltávolítás után bordó folyás

Tisztelt Doktor Úr! Édesanyámnak pár évvel ezelőtt eltávolították a méhét egy mióma miatt. Múlt héten hasfájásra panaszkodott, és bordós-barnás folyása volt. (Nagyjából egy tisztasági betétnyi) Mi okozhatta ezt?

Dr. Somorjai Attila válasza véres folyás témában

Kedves Kérdező,

Egy nőgyógyászati vizsgálatra feltétlen szüksége lenne az édesanyjának, meglep, hogy egy héttel később merül ez csak fel, sokféle jó- és rosszindulatú betegség állhat a háttérben.

Üdvözlettel: Dr. Somorjai Attila

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. április 22., 14:55 ;Megválaszolva: 2013. április 25., 07:15
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Jangee fogamzásgátló mellett véres...
Tisztelt Doktor úr! Már 1 éve szedem a jangee fogamzásgátlót. Tegnap a párommal együtt voltunk belém élvezett, de ma reggelre barnás véres...
aktus utáni barnás-véres folyás
Tisztelt doktorúr/doktornő! Június óta szedek fogamzásgátlót, a Zoely-t. A szervezetem már hozzászokott de decemberben, pont a menstruációm egybe...
Lyme kór és terhesség
Tisztelt Doktornő / Doktor Úr! Két évvel ezelőtt Lyme kór fertőzésen estem át. Panaszom nem volt sem akkor, sem azóta, sem jelenleg. A diagnózist...
Premenstruációs szindróma
Üdvözlöm Doktornő, Doktorúr! 24 éves vagyok, még nem szültem. A panaszaim a következők: Menstruáció előtt egy héttel ingerlékenység, erős...
Nem értem...
Tisztelt Doktornő! Én érdeklőftem, hogy korábban, áprilisban Ascus, metaplazia, HPV negatív volt a rákszűrésem. Augusztusban ezt egy P1-es...