• Neurologia

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Jó napot. Miyasténia betegségem miatt, steroidot szedek.Szeretném megkérdezni hogy az izom fájdalom a medrol gyógyszer mellékhatása-e.Ha igen mivel lehetne csillapítani a fájdalmat?

        Előre is köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a myasthenia gravis témában

        Kedves Kérdező!

        Lehet a Medrol mellékhatása, főleg ha ez egy görcsös fájdalom. A szteroid mellé kaliumot kell szedni, mert az előbbi szedése mellett csökken a szervezet kalium szintje, mely fájdalmas izomgörcsökhöz vezethet. Ha szed mellé, akkor a szintjét kellen a káliumnak ellenőriztetni, mert lehet alacsonyabb ha nem megfelelő adagban szedi.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2010-03-11 21:46:08; Megválaszolva: 2010. március 11., 21:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Két hete egyfolytában húzó,zsibbadó- bizsergő szerű érzés van a jobb oldali arcon, néha hideg-meleg érzettel,szájszélbizsergéssel. van amikor szinte lemerevedik a nyakam, mozditani nem tudom, szinte bénitó érzés. Állandó fáradtság,...
        Jóestét Dr nő. Több éve fenn àllo szédüléses panaszaim miatt voltam koponya mri. Az eredmenyemrol szeretnek talyekoztatast kerni mivel csak jovo heten konzultalok az orvosommal. A kulso es belso liquorter normalisan tag .az oldalkamrak...
        Tisztelt doktornő! Szeretném kikérni a véleményét az Mri leletemmel kapcsolatban.Fél éve elkezdett fájni a bal talpam ,majd bizseregni az egész lábam ,akkor történt egy L gerinc Mri vizsgálat ami negatív let. Pár hónapja elkezdett bizseregni...
        Tisztelt Dr. Szappanos Zsuzsanna! Az elmúlt hetekben dekoncentráltnak érzem magam. Kicsit rosszabb a látásom, néha elbambulok több időre és nehezebben tudok mondatokat alkotni. Tanulok és sportolok rendszeresen de az elmúlt időben, mintha a...
        Tisztelt Doktor Nő/ Úr! 3 hetes újszülött kisbabánk 1 napja alváshoz közeledő állapotban felakasztja a szemeit. Elég rémísztő látvány és nemtudom ez mennyire normális. Eddig nem csinált ilyet. Ezen kívül viszont nagyon ügyesen...
        Jónapot dr nő. 27 eves no vagyok szeduleses panaszaim 6 eve tartanak. Voltam minden kivizsgalason. Mostanaba elkezdet zsibadni a jobb labam Elmentem magan uton agykoponya MR-re. Az eredmenyem meg nem jott meg de mondta a radiologus,hogy az agyban tobb...
        Tisztelt Doktor nő/úr! 2016 februárjában agyi aneurysmaval műtöttek.2 értágulatom volt az adott érszakaszon,ami elég rossz állapotban volt,ezt az érszakaszt le is zárták,tehát ott keringés nincs.A műtét sikeres volt,viszont műtét közben...
        Tisztelt Doktornő! Nem tudom, hogy az ideiglenes memória vesztés neurológiai kérdés, de nem találtam olyan kategóriát, amibe jobban illene a kérdésem. A kérdésem az, hogy orvosi kutatás foglalkozott-e a prednisolon és alkohol együttes...
        Tisztelt Doktornő! Tanácsára, véleményére lennék kíváncsi. 30 éves férfi vagyok, elég régóta hipochonder. Pánikbetegségem is van, ezek igen megnehezítik az életemet. Márciusban szédülés, erős fejfájás miatt voltam két magán...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Édesapám stroke-ja még júliusban volt, 10 napot a Neurológiai Osztályon, öt hetet a Rehabilitációs Osztályon töltött. Ott megállapították, hogy nem képes a rehabilitációra a kognitív képességek nagyfokú...