Adjam vagy ne adjam

Gyermekemnél Bell féle bénulást, facialis paresist állapítottak meg és Medrol 4mg szteroid gyógyszert írtak fel, amelyet a súlyos mellékhatások ismeretében nem szívesen alkalmaznék. Kérem segítsen, mível ártok többet, ha beadom, vagy ha nem. Válaszát előre is köszönöm: Egy aggódó anyuka

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza a arcidegbénulás témában

Tisztelt Érdeklődő! természetes be kell adni az előírt gyógyszert. A gyermek kezelőorovsa jól smeri a gyógyszer mellékhatásait, és mérlegeli ezeket, de mivel a Bell paresis alatt rövid ideig adjuk a steroidot (a Medrol is az), a mellékhatás nem alakul ki. A csontba beszorul idegszál gyógyulását egyéb gyógyszerrel nem lehet hatékonyan megoldani, így kislánya örök életre eltorzul arccal marad, ha Ön nem bízik az orvosában. Kislányának gyógyulást, Önnek pedig a hitet és a bizalmat kívánok!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 07., 14:35; Megválaszolva: 2014. május 09., 22:43
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Gyűrűs és kisujj szüntelen...
Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Lassan 2 hete szüntelenül zsibbad a gyűrűs és a kisujjam a bal kezemen, sajnos nem tudom mitől lehet, már arra is gondoltam...
MR lelet értelmezése
Üdvözlöm, a következő leletet kaptam ma reggel, a segítséget szeretném kérni, hogy aggódnom kell e valamiért? A térszűkítő hatású liquor és a...
Évek óta tartó szédülés
Tisztelt Doktor Úr! Évek óta tartó szédüléssel küszködöm. Nem forgó jellegű, inkább egyensúlyproblémák, bizonytalan járás a jellemző....
leukoaraiosis.
Üdvözlöm 28èves Anyuka vagyok Bizonytalan szèdülèseim több ève vannak voltam egy pár vizsgálaton minden negativ lett . Mostanában egy ideje memoria...