pánik vagy vitamintúladagolás!?

Tisztelt Doktor Úr / Nő! Kérdésem volna hogy kb egy hónapja volt éjszaka álmomból felkelve pánikrohamom. Elég stresszes életet élek mivel vállalkozó vagyok. Nos ami kérdésem volna hogy én kb egy hónapja elkezdtem szedni Aktival Max ot + mellé elkezdtem szedni Béres Vas vitamint és egy Szopogatós B vitamin tablettát + Halolaj kapszulát. Nos ezt most 2. napja letettem mind. De az elmúlt egy hónapban nagyon sokszor volt bennem félelem szédülés érzés boltokban rámjött 3-4 x pánikroham is. Azaz magam elől futottam el mert azt hittem elájulok stb. Akkor néztem sokszor a netet mi lehet a bajom majdnem mindent bebeszélek magamnak de én alapból ilyen stilusú vagyok. Nem merek mostanában egyedül kimenni nehogy rám jöjjön ez a pánik érzés. Akkor a napokban volt olyan érzésem többször hogy igy rám jött olyan feszültség érérzés hogy robbantam szét nem tudtam mi bajom van, akkor ezzel természetesen társult a pánik és halálfélelem. Tehát kérdésem volna hogy esetleg a B vitamint túladagoltam és az okozhat ilyen gondot? Esetleg amióta szedem a vitamint 2x-eri napi felnőtt adagot a B vitaminból az okozhatott ilyen gondot? Meg többször volt ilyen sivárság érzésem, depresszió jellegű. Meg pl tegnap egy étteremben sajtot ettem és reggelre ma úgy keltem hogy azt hittem elájulok lent volt a vérnyomásom és ment a hasam is kicsit (nem voltam ennyire rosszul még) Gyengeség és aluszékonyság volt rajtam. Ittam 2-3 l vizet egy kávét és ettem kis kekszet utánna jobb volt de maga a kis szédelgés megvan még jelenleg. Ami alapból volt nekem kb 1-2 hete. Nos kérdésem volna hogy ez is esetleg Vitamin túladagolástól van? Vagy ez egyszerű gyomorrontás? Amúgy elég kevés az étvágyam néha jobb néha rosszabb az is hullámzó mint maga a hangulatom. TEhát végülis alapjába véve azért nem nagyon megyek ki mostanság mert szédüléses, elalvástól tartok, elájulok érzésem van és nem érzem magam stabilnak. Ezek előtt volt nekem régen is ilyen pánik de ilyen huzamosabb ideig soha! Gyógyszert nem akarok.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza pánikroham témában

Tisztelt Kérdező!

A panaszai szorongásos eredetűnek tűnnek. Ilyen esetekben néhány szervi vizsgálat szóba jön (pl. labor) ezt követőne pszichiátriai vizsgálat és terápia.

A felsorolt vitaminok mindegyikét felesleges szednie, de a leírt tüneteket nem okozhatták.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 22., 13:00; Megválaszolva: 2012. október 24., 10:01
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Gyógyszerek szedése, vérnyomás
Tisztelt Doktor Úr! Édesapám 71 éves. "Kórtörténetében kezelt hypertonia szerepel. Elsõ alkalommal neurológián 2008-ban kezelték...
Agykamra tágulat
Tisztelt Doktor Nő/ Úr! A kislányom január 5-én született nagy fejkörfogattal (39 cm, ez ma már 38 cm) ami miatt készítettek neki koponya UH-ot. A...
Nyomás érzet
Tisztelt doktor úr! Nemrég hirtelen magas lett a pulzusom és nem éreztem túl jól magam ezzel be mentem az ügyletre ott pánikrohamnak nyilvánítottak...
Étkezés után vérnyomás esés?
Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémám van, hogy azt vettem észre, hogy van amikor étkezés után gyomrom/belem nem túlzottan jó, és ezzel együtt van...
MR eredmeny
Tisztelt Doktor Úr, Szeretném a véleményét kérni az MR vizsgálat eredmenyemről, mert két het múlva lesz csak kontroll a neurologussal. Panaszaim...