Hirdetés
      • Szteroid

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Kb 2 hete lokálisan alkalmazott szteroid injekciót kaptam. Az izületi fájdalom valóban enyhült, de azóta rettenetes melegem van, állandóan ki vagyok hevülve, piros az arcom és ég a szemem. Okozhatja-e az egyetlen injekció ezeket a tüneteket? Valamint okozhat-e súlygyarapodást, szőrösödést, stb? Köszönöm Klára

        Dr. Bogdán Aurél válasza a szteroid, izületi fájdalom témában

        A felsorolt tüneteket okozhatja a szteroid injekció. A súlygyarapodás és a szőrösödés egyszeri alkalmazástól biztosan nem alakul ki. Rendszeres használata bizonyos egyéneknél és bizonyos esetekben okozhat szőrzetsűrűsödést, vagy súlygyarapodást.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bogdán Aurél
        traumatológus, ortopédus

        Dr. Bogdán Aurél
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. szeptember 05., 19:25; Megválaszolva: 2011. szeptember 07., 18:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne, hogy voltam MR vizsgálaton aminek az eredménye nem egészen tiszta. Az áll benne, hogy az intervertebralis discusok víztartalma az alsó lumbális szakaszon mérsékelten dehydráltak. Az L.V.S.I. discuson...
        Tisztelt Doktor Úr/Úrhölgy! Ez év október óta fáj a jobb vállam. Sérülés nem érte. Rendelkezem friss MR lelettel amire kórházi szakrendelés során a szakorvos azt mondta nem igazán tud mit javasolni mivel nem váll specialista. Ugyanitt...
        Tisztelt Doktornő! Két hónapja fáj a nyakam kisugárzik midkét vállba, a hátam a derekamba állandóan becsípődik egy idegszál. Néha , ha sokat ülök akkor érzem a fájdalmat a balo. csipőmbe. Az elején Voltaren 75 Inj. Algopiryn inj....
        Tisztelt Doktornő! Több mint egy évtizede tudomásom van róla, hogy a lumbális IV-V.csigolyák között (2017.11.28.lelet) 9mm-es csúszás van.Mindennapos fájdalommal jár, de tudomásul véve tornával próbálom kordában tartani az állapotomat....
        Tisztelt Doktornő! Az utóbbi 1-2évben vettem észre, hogy a térdem, terhelés esetén (pl. lépcsőn, meredek lejtőn való felfelé haladás, guggolásból felállás stb.) fura, szörcsögő hangot ad. Mintha jobban dörzsölődne belül...
        Tisztelt Doktornő. Édesanyám 70 éves csontritkulása van ,állítólag ösztrogén hiány miatt. 1992.02. hóban műtötték nőgyógyászatilag / nem volt még 44 éves / kivették mind a két petefészkét ,és a méhtestét. 2016 .10 .hóban...
        Tisztelt Doktornő! Tegnap az alábbi szövegezésű röntgen leletet kaptam kézhez, és szeretném tudni, hogy mit jelent pontosan. Kb. 2-3 hét mire újra eljutok a rheumatológus orvoshoz. Lumbalis gerinc és L. - S. átmenet kétirányú felvétel...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kikérni a Doktornő véleményét, és javallatát a reumatológiai leleteimmel kapcsolatosan. "Diagnózis: m4210 a gerinc felnőttkori osteochondrosisa m4120 egyéb idiopathiás scoliosis Vizsgálati eredmények: 2 ir....
        Jó napot.Állandó derék,és nyaki fájdalom miatt mentem orvoshoz.Mr leletemen a következő áll:C gerinc:kiegyenesedett nyaki lordosis. Canalis spinalis stensois,discus hernia,gyöki érintettség nem látható. L gerinc:A lumbális lordosis a felső...
        Tisztelt Doktornő / Doktor Úr! Túlerőltetés következtében kb. 1 hete fej fölé nyújtott állapotban feszülést, enyhe fájdalmat érzek a karomban a hónom alól kiindulva, a könyökhajlatban és az alkarban is, illetve a hónom alatt érzem és...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés