Izületi kopás - Diclac mellékhatásai

Tisztelt Doktorno/doktor Ur,

Terd-lab fajdalmaimra az orvos Diclac-ot irt fel. A mellekhatasok miatt nem mertem bevenni. Idonkent visszatero fajdalmaim vannak, de nem elviselhetetlenek. Letezik olyan gyogyszer/gyogymod, ami kevesbe radikalis mellekhatasokkal jar?

Abban remenykedem, a most kezdett DONA por megoldja a gondjaimat. Jogos a feltetelezesem, vagy nagyobb problemat okozok magamnak a kesobbiekben, ha nem veszem be a Diclac-ot?

koszonettel

A. Eva

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza ízületi kopás témában

Tisztelt Kérdező!

A gyógyszermellékhatásokról azt kell tudni, hogy általában széles körben felsorolják őket a gyártók, de nem minden esetben jelentkeznek. Minden nem szteroid gyulladáscsökkentő mellett jelentkezhetnek gyomorpanaszok, májenzimeltérések, illetve vesefunkciókárosodás. Ezek elsősorban a hosszabb távú szedés során jelentkeznek, illetve azoknál, akiknél már eleve van egy alapbetegség, pl. vesebetegség, cukorbetegség, vagy gyomorfekély. 1-1 szem bevételét követően nem szokott ilyen probléma előfordulni. Ha nem olyan nagymértékű a fájdalom, akkor inkább próbűálja a DONA port használni, és adott esetben vegyen be  1-1 Diclacot. Ezzel nem fog ártani a szervezetének! Üdvözlettel: Dr. Szamosi Szilvia

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Szamosi Szilvia, reumatológus
Kérdés: 2009. július 14., 23:29; Megválaszolva: 2009. július 14., 23:29
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Szíveskedjen a röntgen leletet...
Tisztelt Doktornő! A nyaki lordosis elsimult, enyhe balra convex scoliosis. A C.V.-C.VII. csigolyák functionalis blokkot alkotnak, a csigolyák...
Térd alján fájdalom hosszú ideje
Tisztelt Doktornő! 1 év 3 hónapja megcsúsztam egy márványlapon és ráestem a térdemre, az adott pont azóta is fáj mikor lefelé megyek lépcsőn....
Térdízületi gyulladás
Üdvözlöm Kedves Doktornő! Túlerőltetés, sport miatti térdfájdalmaim, hátul a térdhajlatban érzett merevség, fájdalom miatt elmentem ízületi...
Terápia javaslat
Tisztelt Doktornő! Panaszaim a következők: - gyakori, nagyon erős derékfájások - mindkét lábam(főleg a bal) fájdalmasan zsibbad - nagyon erős...
Mit lehet tenni? Mit szedjen?
Tisztelt Dr. - nő! 3hete fáj a lapockám alatt a hátam, kisugárzik a váll a, karba.Aludni, ülni nem tudok nagyon, mert akkor erősödik a nyilaló...