Tramadol

Tramadolt szedek gerincfájdalmaimra. Azt mondták, hogy az már nem indokolja. Ha nem szedem nagyon nagy fájdalmaim vannak. Azt is mondta az orvos, hogy már a Tramadol okoz fájdalmat. Hogy szokhatnék le?

Dr. Puskás Réka válasza gerinc fájdalom témában

Kedves Kérdező!

A Tramadolt fokozatosan lehet elhagyni. A pontos menetrendet azonban nem lehet interneten megírni önnek. Én nem gondolom, hogy a tramadol mellékhatása fájdalom okozása lenne, soha nem tapasztaltam, hogy a tramadol fájdalmat okozott volna.

Önnek talán kónikus fájdalomszindrómája lehet, melynek kezelése szakfeladat.

Véleményem szerint forduljon fájdalom ambulanciához a probléma megoldásához, ott át tudják tekinteni, hogy mi a baja és valószínűleg a fájdalmát tudják kezelni is. Nem javaslom, hogy most nekiálljon otthon "leszokni" a tramadolról, mindenfajta segítség nélkül, hacsak nem döntött úgy, hogy a fájdalmát a továbbiakban -amíg szükséges - tűrni fogja.

Üdvözlettel,

Puskás Réka

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 24., 17:31 ;Megválaszolva: 2016. január 25., 10:26
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Derék fájdalom
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja kezdődött a derék-hátfájásom. A derékban levő bal oldali csigolyáknál van egy kis tenyér nagyságú...
Gerinc fájdalom!
Tisztelt Doktor úr! Gerinc fájdalmam kb.1 éve kezdődött, de fél éve már lassan, hogy a fájdalom elviselhetetlen.Napközben is fáj tompán az...
Térd, gerinc fájdalom
Tisztelt Doktor Úr/Nő! A térdeim, pontosan nem tudom melyik része hogy ízület vagy bármi egyéb, már évek óta fájnak, de csak néha úgy spontán...
gerinc fájdalom
Üdvözletem, tegnap egy hosszú, boltból hazacipelés után, azt éreztem h nagyon fáj a gerincem vége és környéke, és éjjel alig tudtam úgy...
Velőűrszegezés után fém...
Jó estét! 2021.05.12-én eltörött a jobb alsó lábszáramban mind a két csont egy baleset következtében. Ausztriban aznap este meg is műtötték...