Mi lehet a bajom?

Tisztelt Doktor Úr/íÚrhölgy! Kb. 6 éve 3 hónap alatt híztam 30 kg-t. Hírtelen magas lett a vérnyomásom és mozgásszervi problémáim lettek. Allegriás asztmát és magas koleszterin szintet állapítottak meg. Ezekre szedem a Talliton, Pretanix, Lavestra,:Letrox, Milurit gyógyszereket állandóan. A koeszterinre most nem szedek semmit, mert a Legalont szedem májproblémák miatt. Megállapítottak IBS-t is. Visszérműtétem volt és mióma miatti méheltávolításom. Jelenlegi problémám, hogy tulsulyos vagyok de nem bírok fogyni, estére az egész testem szinte felpuffad, tele van vízzel illetve a lábam /bokám/ nagyon megdagad, de mintha a karom és az egész testem is dagadt lenne. Sokszor, kiszámíthatatlanul megy a hasam.Félek elindulni bárhová ha nincs WC a közelben emiatt szorongok is.Ha megyek valahová sem enni sem inni nem merek csak nagyon minimálisat.Furcsa érzéseim is vannak mostanában, ha hozzáérek a testemhez fájdalmat érzek egy pontban, ez lehet a combom, a karom vagy a tenyerem, aztán elmúlik. Néha kék folt jelenik meg rajtam amit nem az okozott, hogy bevertem volna magam. Nagyon izzadok szinte mindig, ébredés után is az az első, hogy leizzadok és melegem van, de ha kitakarózok akkor meg fázom. Sokat tudok aludni, de néha mégis még ébredés után közvetlenül is fáradtnak érzem magam. Jelenleg májproblémák miatt kell a Legalont szednem, de zavar, hogy állandóan rossz a gamma gt értékem és magas a vérsüllyedésem /58/ Nem iszom, nem dohányzom.Sokszor érzem úgy, hogy fáj a torkom, de nem úgy mint torokgyulladáskor, hanem fájdalmat érzek, de ez pillanatnyi érzés, elmúlik, de félelmet okoz bennem.Kérem segítségét abban, hogy merre induljak el a kivizsgálás és a betegség -/ek/ megállapítása és gyógyítása végett! Egyébként három havonta járok belgyógyászati ellenőrzésre, de az orvos ezekre a panaszokra csak azt mondja, hogy a betegségeim miatt vannak, de nagyon zavaró a dagadás és főleg a kiszámíthatatlan hasmenés és nagyon jó lenne lefogyni. Válaszát köszönöm szépen.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pászthory Erzsébet válasza a szerteágazó tünetek témában

Kedves Betegünk! Panaszai rendkívül sokrétűek, próbálom rendszerezni az információkat. Az elhízás, izzadás, fáradtság-érzés hátterében a változó kor és a jelenleg is kezelt pajzsmirigy-alulműködés állhat, emiatt mindenképpen endokrinológiai vizsgálatot javaslok. Bár a felsorolt gyógyszerekből azt gondolom, mivel Letroxot is szed, hogy a pajzsmirigyműködést rendszeresen ellenőrzik. A májproblémák, torokfájdalom és hasmenés más kérdés, gasztroenterológiai és gégészeti vizsgálatot ajánlok. Üdvözlettel: dr Pászthory Erzsébet

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Pászthory Erzsébet
Dr. Pászthory Erzsébet gasztroenterológus, háziorvos, belgyógyász szakorvos
Kérdés: 2013. május 06., 12:03; Megválaszolva: 2013. május 11., 07:01
Kérdések és válaszok: Menopauza
Rosszullétek a pre-menopauza alatt
Tisztelt Doktornő! Másfél éve vissza-visszatérő rosszullétekkel küzdök. Vérnyomás, cukorszint ingadozás már mindennapossá vált. Ez sajnos...
Szükség van-e küretre?
Kedves Doktornő! Tavaly májusban vérzészavar miatt küretet végeztek rajtam, ami hyperplasiát igazolt.A szövettani eredmény sem mutatott...
Hormon szedése
Tisztelt Nőgyógyász! 45 éves nő vagyok. Sajnos 42 évesen elmaradt a menzeszem. Azóta küzdök a menopauza kellemetlenségeivel, hőhullámok...
Bordataji fajdalom
Kedves Doktorno! Panaszaim 5 hete, egy hosszantarto, szarazkohogessel jaro betegseg kapcsan kezdodtek. Mar 2 hete kohogtem nagyon erosen, es epp mikor a...
libidó és menopauza
Kedves Doktornő! 48 éves vagyok, 6 hónapja egyáltalán nincs menstruációm. Voltam klimax-rendelésen, a vérképem jó, különösebb panaszaim...