kemo utáni vénagyulladás

Március 13-án kaptam utoljára emlődaganat miatt EC kúrát. Minden krémet kipróbáltam, de még mindig fáj az alkarom.kissé látszik is egy csíkban lilás elszíneződése az érnek az alkaron, de az izom és bőrfájdalom jobban zavar.Elmúlhat magától idővel? Lehet-e Bioptron lámpát használni erre? Az ONKI-ban kezelt betegtől hallottam, hogy ott alkalmazzák a piros fény terápiát, igaz lehet ez? Köszönöm Erzsike

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Nagykálnai Tamás válasza érgyulladás témában

Tisztelt Kérdező!

Sajnos, a kemoterápiának vannak szövődményei, ilyen ez az érgyulladás is. Nagyon lassan múlik el. Venoruton kenőcsöt is használt már?

A Bioptron lámpát meg kellene próbálni.

Dr. Nagykálnai Tamás

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 26., 18:53; Megválaszolva: 2014. április 28., 20:09
Kérdések és válaszok: Mellrák, emlőbetegségek
CT eredményem ismét
Tisztelt Doktornő! 52 éves nő vagyok jelenleg kemoterápiás kezelés alatt állok agressziv melldaganattal neoadjuváns kéz elés folyik....ismét az Ön...
Lyuk nélküli mellbimbó?
Kedves Doktor Úr! Igazából nem magamnak kérdezek, hanem egy ismerősömnek. Második gyermeke születésénél (és az elsőnél is) sem tudott...
Emlő ciszta
Üdvözlöm! Olyan problémám lenne, hogy 6 napja vagyok túl egy jobb emlői ciszta leszívásán ami 2.3 mm volt. Az eltávolítás után az az oldali...
Emlőbiopszia2
Kedves Doktor Nő! A múlt hėten mår irtam Önnek,a 19 ėves lånyom mellėben csomò,tėmåban.Köszönöm a segìtő vålaszt.Azota a biopszia helyėn a...