• Magas vérnyomás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        a érdesem a következő:4 éve szedek vérnyomáscsökkentőket concor,micardis,diovan stb.most csak tallitont és micardis80-at szedek.sajnos amióta szedem a gyógyszereket a nemi vágyam jelentősen csökkent a szexuális képességemmel párhuzamosan.azelött sose volt gond vele,de el vagyok keseredve,hogy hogyan tovább?.ugy érzem ez egy ördögi kör,ha nem szedem a gyoyszert az egekbe száll a vérnyomásom.félek,hogy tartós marad nálam ez az állapot.még viszonylag fiatal vagyok és jelenleg egyedül.tartok attól hogy nem lesz ujabb kapcsolatom.mit tegyek?kérem adjanak tanácsot,van-e kiút ebből az áldatlan állapotból?

        Dr. Csanádi Gábor válasza a merevedési zavar témában

        Jó eséllyel van segítség ebben az állapotban. Az első: ne izguljon (tudom, könnyű mondani), ugyanis a sterssz, a kudarctól való félelem mind a merevedésre, mind a nemi vágyra romboló hatású! A magas vérnyomás önmagában, valamint az ellene adott szerek szintén a merevedés ellen hatnak. Ezek mellett az életkora alapján szóba jön a férfi nemi hormon szint csökkenése is. Ennek pótlásával, illetve merevedés javító szerekkel várhatóan javítható az állapota! Mindezek végett érdemes felkeresnie andrológus szakorvost, szükség esetén kardiológiai felülvizsgálat is szóba jöhet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csanádi Gábor
        urológus, andrológus

        Dr. Csanádi Gábor
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. szeptember 05., 00:56; Megválaszolva: 2010. szeptember 07., 15:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Férjemnek, aki 43 éves, valószínűleg már hosszabb ideje enyhén magas, de ingadozó vérnyomàsa van. Mostanàban naponta többször méri: 130/80 és 150/90 között változik. Leginkább a 130-140 - es tartományban...
        Tisztelt Doktornő! 35 éves sportos férfi vagyok, egy elég stresszes időszakon vagyok túl vagyis azt hittem. Pár éve aorta billentyű meszesedést diagnosztizáltak nálam,de kis mértékű, gyógyszert nem kell szednem. Mivel évente járok...
        Jó napot kívánok! Tihanyi Ilona vagyok, a kérdésem a magas vérnyomásra szedett gyógyszerrel függ össze. Kb. 10-15 éve szedem az Amlodipin Sandoz 5 mg. tablettát napi 1/2 szemet. Rendszeres mérés esetén van, hogy napi 2x 1/2 szemet szedek be....
        Tisztelt Doktornő! 38 éves vagyok. Összetett problémával keresem önt. Elég sok trauma ért mostanában, munkahelyi stressz, kimerültség amúgy is stersszes típus vagyok, magas a vérnyomásom, a legmagasabb 164/85 volt 97-es pulzussal de átlagban...
        Tisztelt Doktor úr, Bizonytalan mellkasi panaszaim miatt kerestem fel a belgyógyászatot, ezek szúrások bedobbanások, kellemetlen mellkasi nyomásérzések voltak. Magasvérnyomásom van kb. 10 éve, négy éve enyhe mitralis prolapsust állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! A fél évvel ezelőtti kérdésemhez képest a következőt állapították meg. A Coverex As 5 mg-mal beállt a vérnyomásom kb 125/80-ra és pulzus 70 körül A Betagent 3 hete elhagytam, ezóta kétszer volt olyan rosszullétem amik...
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...
        Üdvöletem aki válaszol!Tolosa-Hunt sy.m van immár 3x jött elő.Szteroidot medrol kaptam 5 napig napi1000mgot.Hétfőn hazaengedtek napi 100mg medrol kell szednem de azota rosszul vagyok.egyszer elájulok mert leesik a vérnyomásom estefelé meg felugrik...