Syncumar vagy Warfarin

Tisztelt Doktornő! 2005-óta syncumart szedek embólia miatt. Most értesültem, hogy van egy Warfarin gyógyszer is erre. Ön szerint melyik hatékonyabb, ill. melyiknek van kevesebb mellékhatása. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza véralvadás témában

Kedves Kérdező!

Egyformán hatékony, maga a hatóanyag is hasonló, csak a gyógyszertani viselkedésük kissé eltérő. A Warfarin hatása elhúzúdóbb, stabilabb, de maga a hatás ennek értelmében lassabban is alakul ki a kezelés beállításánál. A mellékhatás profil is azonos.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 05., 18:13; Megválaszolva: 2011. január 07., 15:53
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Ferritin magas
Kedves Doktornő! Felhalmozott ferritin miatt mentem el erre a vizsgálatra, ahol ezt az eredményt kaptam. Tudna segíteni az értelmezésben? Köszönöm A...
Szájfeltöltés Marfarin mellett
Kedves Doktornő! Közel 7 éve volt a bal lábamba trombózisom, mely során kiderült, hogy Homozigóta Leiden génmutációm van. Azóta folyamatosan...
Vérkép kiértékelése
Tisztelt Doktornő! Mellékelném édesanyám vérképét ennek szeretném kérni a kielemzését! Minden rendben van e vagy van e valamilyen teendő. Azt...
Pajzsmirigy + SM betegség
Üdv Dr nő Olyan kérdésem volna hogy SM beteg vagyok most ért véget a Mavenclad 2. évi 2. adag kezelésem ami után egy db ig nem kapok semmit. Fő...
Magas vas szint
Tisztelt Dr. Nő! Voltam laborvizsgálaton, és a vas szintem magasabb volt a megadott tartománynál (34,7 umol/l) . Háziorvosom azt gondolta azért...