Hidegrázás, láz nélkül

Autológ őssejt traszplantációra várok, felterjesztésem megtörtént. A VDT protokoll szerinti kezelés után, összesen 3 ciklus Dt kezelést kaptam. Jelenleg itthon vagyok, igen jó partialis remissioban. Már harmadik napja, azonos időben, este fél 11, és háromnegyed 11 között, igen erős hidegrázásom van, erőteljes egész testre kiterjedő remegéssel. Ez kb. 10 percig tart, majd elalszom. Arra ébredek, hogy teljesen verejtékben úszom, pizsama, ágynemű egyaránt. (Kétszer is cseréljük az éjszaka.) Lázam nincs, hőemelkedés: 37, 3-37, 7 celsius. Ez velejárója a betegségnek? Jelezzem-e azonnal a kezelőorvosnak? Controll vizsgálat időpontja: szeptember 9.

WEBBeteg szakértő válasza hidegrázás témában

Az Ön által leírtak lehetnek a thalidomide (Thalix) mellékhatásai, de a hőemelkedés azért némi aggodalomra ad okot. Fertőzés kizárása céljából minél hamarabb jelentkezzen a háziorvosánál, esetleg telefonon vegye fel a kapcsolatot a gondozó hematológussal is! Üdvözlettel: Dr. Váróczy László hematológus, egyetemi adjunktus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Váróczy László hematológus, egyetemi adjunktus
Kérdés: 2009. szeptember 03., 13:32; Megválaszolva: 2009. szeptember 03., 13:32
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Veralvadas
Kedves Dr. Nő! 27 éves férfi vagyok! Nem dohányzom nem iszom alkoholt nem kávézom. Ismert betegségeim: Hyperprolactinemia, allergiás asztma és...
Vérszegénység jelei
Tisztelt Doktor nő! 2018-ban 44 éves koromban stroke beteg lettem , motoros affáziával,Átmeneti agyi ischaemiás attak (TIA) k.m.n. (G4590) . 4 éve...
Szénhidrát és fehérje szedése
Tisztelt Doktor/nő! Az ügyben keresném, hogy el kezdtem kondis edzéseket testmozgás céljábol illetve a nem megelégedet vékony testalkatom miatt....
Vérképben eltérések
Elvileg inzulin rezisztens vagyok, (amit 2 éve tudok) , diétázok, sportolok. Most az endoktirnológusom javaslatára kértem egy kontroll IR-3 pontos...
Veszélyes ez az eltérés?
Tisztelt Doktornő! Lehet, hogy bagatel dolog, de mivel erős hipochonder vagyok ezért rákérdezek. Az SM terápiája miatt félévente csinálnak nekem...