Csíipőprotézis

Csípőprotézisre vagyok előjegyezve februárra.Kérdésem az lenne mekkora a kockázat, mivel túlsúlyos vagyok, a vérképem sem igazán jó, a trombocita számom sok. Most a Litalir kapszulát szedem heti 9 -et.Így most jó a trombocita számom. A hematológus azt mondta ilyen vérképpel nem igazán ajánlja, szövődmények léphetnek fel. A combcsont a medence csontba van, nagyon fáj ha járok, de néha pihenésben is. Műtéten kívül van e más lehetőség? Fogynom kell 10 kg ot februárig. Ön szerin ez segíthet? 160 cm vagyok és 94 kg.Tisztelettel Marcsi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Váróczy László PhD válasza a hematológia témában

Tisztelt Érdeklődő! A Litalir és a Trexan szedése is valóban növeli a műtéti szövődmények, elsősorban a fertőzések kockázatát. Ezt Önnek és az operáló orvosnak közösen kell mérlegelniük. A fogyás valóban több szempontból is szerencsés lenne: tehermentesíti a csípőízületét, valamint csökken a műtét utáni trombózis veszélye.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 08., 12:29; Megválaszolva: 2011. november 12., 11:33
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Limfocita alacsony száma
Tisztelt Doktornő! Kérem legyen a segítségemre. Egy éve melldaganat miatt sugárkezelésben részesültem. Sajnos a fehérvérsejt számom azóta sem...
Nagy lehet a baj? 2.
Tisztelt Doktornő! Nagyon szépen köszönöm a múltkori gyors válaszát. Én kérdeztem az Mds-el kapcsolatban. Ma vérvételem volt és szerencsére az...
Nyirokcsomó megnagyobbodás okai mi...
Tisztelt Dr Nő! 2020 Dec. elején kisebb dudort vettem észre a nyakamon kulcscsontom felett. Utána másik oldalt is. Háziorvos további kivizsgálásra...
Hajas sejtes leukémia és oltás
Tisztelt Doktornő! A férjem (35) diagnosztizált hajas sejtes leukémiával küzd, jelenleg interferonos kezelés alatt áll. Hamarosan kezdődik a Litak...
Laboreredmény
Kedves Doktornő! Csatolom a laboreredményemet. Van benne több eltérés is, érdeklődnék, hogy ezek az eltérések utalnak -e valamilyen betegségre...