Cysta 01. 11.

Kedves Doktor úr! A kisfiamnál az MR vizsgálat egy Cystát mutatott. A bal sinus maxillaris területén retenciós cysta ábrázolódik. Sajnos nem említik hogy ez mekkora. A kisfiam hónapok óta rosszul alszik, sokat fáj a feje és a fülét is sokat piszkálja. Sajnos az étvágya is rossz és nehezen nyel. Voltunk füllétei, szemészeti vizsgálaton, de nem találtak semmit ami oka lehet a tüneteinek. A fogorvos sem talált rossz fogat. A kérdésem az lenne hogy a cysta okozhat neki fejfájást és oka lehet a rossz alvásának. Válaszát köszönöm. Tisztelettel Hajnalka

Dr. Zaránd Rajmund válasza fejfájás témában

Tisztelt Hölgyem!

A gyermekkori retentiós cysták a fogcsírák körül szoktak kialakulni, majd a fogzás után elmúlni (lényegében a fog kinövését kísérő ínyduzzanatnak megfelelő belső steril gyulladás tünetei) . Az esetek többségében semmi panaszt nem okoznak, véletlen mellékleletnek tekinthetőek, habár néha köhögéssel hozzák összefüggésbe, de az önök panaszai közül a fejfájáson kívül mással nem függhet össze. Én nem itt keresném az említett problémák okát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 11., 15:12; Megválaszolva: 2016. január 11., 16:54
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
Fejfájás feji vérbőség esetén
Tisztelt Doktor Úr! Még ősszel volt egy erősebb megfázásom, amire Coldrex tablettát szedtem és tüneti kezelésként orrspray-t használtam. Amint...
Orrpolip műtét után nem szűnő...
Tisztelt doktornő/Doktor úr, Altatásban történt immár 12.-ik orrpolip műtétem után (közülük ez az első, amit altatásban végeztek) , mostmár...
koponya MR eredmény
Tisztelt Doktor úr! Szeretném kérni a véleményét a koponya MR vizsgálat eredményéről. Érdekelne ha látható valahol genny, illetve ha van valami...
Mit jelent?
Üdvözlöm, olyan kérdésem lenne hogy egy hete folyamatos fejfájással, meg emelkedett vérnyomással mentem a házi orvosomhoz, nekem általában 99-102 a...
Miért van ez?
Egy hete voltam korzeti orvosnál mivel kohogtem és náthás voltam felírt nekem egy Suprax nevü antibiotikumot amit az az igazság hogy nem szedtem ki...