A korábbi problémám még nem szünt meg

Tisztelt Doktornő/Őr! Sajnos a problémám, amit 2 éve írtam Önöknek, még nem szünt meg. Akkor azzal kezdődött a bajom, hogy fekete lett a nyelvem, mellette szúrkált a szemem. Azóta jártam természetgyógyásznál 1, 5 évig, nem lettem jobban. Elkerültem egy fül- orr gégészhez, aki 2, 5 év után vett váladékot a torkomból. Természetesen ekkorra már egyéb tünetek is jelentkeztek. Fülfájás, torokfájás, szédelgés. Minden tünetem felső légúti jellegű volt. A váladékban csúnya baktériumok tenyésztek ki (E coli és Klebsiella) , amire kaptam antibiotikumot. Sajnos 2 kúrát kellett végigszednem. A szemtünetem elmúlt ugyan, és már nem fekete a nyelvem, csak szürke, és állandó keserű íz van a számban. Mellette hányingeres fülfájás jelentkezett. A fül orr gégészem végül is "antibakterializálta" a számat, de a problémám továbbra is fennáll. Olyan mintha valami ezüstös réteg lenne a nyelvemen hányingerem van és fáj a fülem, illetve rossz ízű a szám. A fogaim teljesen rendben vannak, amalgám tömésem egy darab sincs. Kérem Tisztelt Doktornő/Úr! Segítsen. Kihez forduljak a problémámmal, már 3 éve, hogy beteg vagyok, és félek, hogy valami komoly bajnak az előjele. Tudja, mindig azt olvasom, hogyha a nyelvünkön bármi elváltozást észlelünk, forduljunk orvoshoz. Én már 3 éve járok, és nem igazán tapasztalom a komoly odafigyelést. Lehet, hogy holnap meghalok, pedig Én időben el kezdtem orvoshoz járni. Semmi egyéb panaszom nincsen, úgy értem, sem gyomor, sem bél, sem egyéb belső szervi jellegű, csak a fejemen (szem, fül, nyelv) . Kérem Tisztelt Doktornő/Úr! Segítsen, már sokszor foglalkoztam az öngyilkosság gondolatával. Tudom, másnak sokkal nagyobb bajai vannak, de Nekem az Enyém a legnagyobb! Köszönettel: egy nagyon nagyon elkeseredett beteg Korábbi levél: Feketepenész Tisztelt Doktornő/Úr! Nekem egy nagyon különleges betegségem van, csak az interneten találtam róla egy pár dolgot. Voltam egy doktornőnél, aki feketepenészt állapított meg nálam, ugyanis fekete volt a nyelvem. Az előzmény tünet a szem és fejviszketés volt. Azóta szedem folyamatosan a Nystatint, a nyelvem már nem fekete (igaz, másfél hónap óta tart a kezelés) , illetve probiotikumot is szedek. A neten azt olvastam, hogy ez a legyengült immunrendszer következménye, mármint ez a betegség. Én úgy érzem, hogy a betegség mellett, az immunrendszerem is erősítésre szorul. Mit tegyek? Fogy az erőm, mit tudok ellene tenni, hogy majd ha meggyógyulok, nem fog visszatérni? És egyáltalán, gyógyítható-e ez a betegség. "Elkeseredettség" jeligére Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Zaránd Rajmund válasza szürke nyelv témában

Tisztelt Asszonyom!

17 éves fül-orr-gégészeti gyakorlatomban ilyen esettel nem találkoztam, szakirodalomban sem olvastam hasonlót. Akár pszichés eredetű is lehet. Távgyógyításba így nem bocsátkoznék, fül-orr-gégészet és pszichiátria jön szóba.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 24., 17:46; Megválaszolva: 2012. augusztus 24., 22:39
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
Nyelési fájdalom
Tisztelt Doktor Úr! November végén/december elején átestem a Covidon. December végén kezdődtek a gyomorpanaszaim (hasi fájdalom, puffadás) ....
Hólyag a torokban
Jó napot doktor úr! Azzal a panasszal fordulok önhöz,hogy 4 éve félre nyeltem a nyálam szó szerint fulladoztam. Ezután annyira féltem,hogy nem...
Érdeklődés
Tisztelt Doktor Úr! Egy hete érzek az egyik oldalod az orromba füstszagot, de csak a lakásba, ha kint vagyok a szabad levegőn, nem érzem! Szeretném ha...
Hólyagos garat
Tisztelt Doktor úr! Ismételten segítségét szeretném kérni Már válaszolt az előző üzenetemre de nem sokat változott a helyzetem. Jelenlegi...
Keletkezett dudor beazonosítása, oka
Tisztelt Doktor Úr! Bálint 2021.02.08-ÁN született császármetszéssel. A kórházban megkapta 10.-én a bcg oltást. Most április 7-én vettük észre...