• Pharmatex kúp mellett is teherbe eshettem?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Még sosem használtam sürgősséggel fogamzásgátlót, most igen, a ciklusom 16. napján más fogamzásgátló kiegészítéseként (Pharmatex kúp) az aktus után néhány órával. A vártnál 2 nappal korábban megjött a mensesem, ami pecsételgetéssel indult, majd bővebb jellegű, de az szokásos erőteljes vérzés elmaradt. napokig fejfájásom volt, hányingerem, fáj a jobb bordaív alatt, de tulajdonképpen az egész hasam. Ami megrémiszt, az a jelentkező mellfeszülés. Pattanások keletkeztek az arcomon, fázom, fáradt, álmos vagyok.

        Mekkora esélyem van a teherbeesésre? 84 % a nemre a tájékoztató szerint, de van, ahol teljesen ki is zárják.

        Létezik, hogy több, mint két héttel az események után a terhességhez hasonló tüneteket produkáljak?

         

        Köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a esemény utáni tabletta témában

        Kedves Hölgyem!

        A tájékoztatónak kell hinnie, és jó lenne egy terhességi tesztet csinálni, mert nem volt rendes vérzése. Egyébként a panaszokat könnyen okozhatja az esemény utáni tabletta, hiszen viszonylag nagy dózisú hormont tartalmaz, pontosan ezért nem jó "kiegészítés"-nek használni. Jobb lenne egy fogamzásgátlót választani, és akkor nem kell ennyit idegeskednie.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2010-03-11 22:40:06; Megválaszolva: 2010. március 11., 22:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...