• Terhesség?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        A párommal pár hónapja megszakításos módszerrel élünk szexuális életet. A menstruációmnak tegnap kellett volna megjönnie, de nem jött, viszont már két hete pisilés után érzek égető fájdalmat, nem elviselhetetlen, csak kellemetlen, egy hete pedig már elég sűrűn (van hogy fél óránként, óránként) vizelési ingerem van, de az esetek többségében alig jön valami, ma reggel pedig nagyon sötét sárga színű volt a vizelet és deréktájon érzek szúró fájdalmat, bár az sport következménye is lehet. Csináltam terhességi tesztet és az negatív lett lementem az orvosomhoz, aki labor nélkül(azt mondta menst. időszakban nem lehet kérni) felírt egy antibiotikumot. A kérdésem az lenne, hogy felfázástól késhet-e a menstruáció(amúgy meg is vagyok fázva, köhögök és el van dugulva az orrom)? Illetve mutathat-e jó eredményt a terhességi teszt már a menstruáció kimaradása utáni első napon is? Köszönöm a válaszát!

         

        WEBBeteg szakértő válasza a megszakításos közösülés témában

        Kedves Hölgyem!

        Ha nem jön meg a vérzés, akkor egy 10 nap múlva a tesztet meg kell ismételni. Egyébként igen, egy nehezebb időszak, vagy betegség is befolyásolhatja a vérzést, de ha megszakításos közösülés van, akkor bizony nagyon könnyen terhes is lehet.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-03-11 21:59:37; Megválaszolva: 2010. március 11., 21:59

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...