Az esemény utáni tablettát bevettem, de lehetek ettől függetlenül még terhes?

Tisztelt Doktor Úr. A menstruációm: július 20-tól 24-ig tartott. 24.-én együtt aludtam a párommal,majd augusztus 1-jén délután lefeküdtünk.Ez volt nekem az első. Használtunk gumióvszert, viszont az aktus közben észrevettük hogy kiszakadt. A párom nem ejakulált, de az előváladék miatt, és a biztonság érdekében másnap délután 13: 03kor bevettem egy esemény utáni tablettát. (escapelle) . A tabletta mellékhatásai közül csak fáradékonyságot éreztem, viszont a hasam láthatóan felpuffadt és keményebb, mintha várandós lennék.Csak szeretnék megbizonyosodni arról hogy ez is csak a tabletta hatása,illetve hogy a tabletta bevétele ellenére előfordulhat a nemkívánt terhesség. A menstruációm még nem jött meg, olvastam hogy a megszokott időben is jelentkezhet, de lehet egy két napos késés is. Előre is köszönöm a választ

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza esemény utáni tabletta témában

Azóta már valószínűleg menseselt. Ha nem, akkor keresse fel orvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. augusztus 04., 12:01; Megválaszolva: 2020. augusztus 10., 14:21
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Esemeny utani tabletta
Jo napot! Azzal a panasszal fordulok Onokhoz, hogy tortent egy kis baleset tegnap ejjel. A parommal aktus kozben kiszakadt a gumi. Kb. 1 ora mulva ujra...
Szükséges az esemény utáni...
Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az...
Második esemény utáni tabletta egy...
10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a...
Kimaradt fogamzásgátló mellett...
Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát. 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből...