Esemény utáni tabletta

Jó napot doktor úr! Olyan történt velem hogy baratommal együtt voltunk és kiszakadt a gumi és amikor kihúzta akkor vettük észre, viszont egy nagyon pici mehetett belém. Viszont 3 nap múlva kellene meg jönnie a havi vérzésemnek. Az lenne a kérdésem hogy tanácsolja e az esemény utáni tabletta bevételét.?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a SOAC témában

Most már mindegy. Remélhetőleg nincs semmi baj.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 14., 10:58; Megválaszolva: 2020. június 16., 07:55
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...