Több, mint 7 napos szünet

Tisztelt Doktornő/Úr! Minerva fogamzásgátlót szedek, február 26-án szedtem be a 3hetes levél utolsó darabját, tehát 7 nap kihagyás után március 5-én hétfőn kellett volna megkezdenem a következő levelet. Ezt sajnos csak 4nappal később tudtam megtenni. Az lenne a kérdésem, hogy kb. mikor nem kell kiegészítő fogamzásgátlást alkalmaznunk? Mikor áll helyre a védelem? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza a fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező! Nagy valószínűséggel nem történt lényegi hiba a négy nap késéssel, mert ez kevés idő volt még egy új tüzsző kellő beindulásához, igy továbbra is védett maradt. Ha lehet, a jövőben kerülje el az ilyen figyelmetlenséget, mert rendszeres vérzésrendje sínyli meg ezt esetleg és pontatlanná válik. Az új, késve indított tablettasort rendesen szedje végig és tarsa be az egy hét szünetet a jövőben. Ha a vérzése esetleg nem jnne meg a leendő szünet hét napjén, jelentkezzen nőgyógyászánál.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. március 08., 19:48; Megválaszolva: 2012. március 12., 22:02
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...