• Yasminelle mellékhatások?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Doktor úr, 22 éves vagyok, másfél év után (dec.3-án) kezdtem el újra szedni a Yasminelle-t. Nem vagyok biztos, hogy a ciklusom első napjától kezdtem, mert az első tabletta előtt volt 1-2 nap halvány barnás pecsételés, majd a menstruációm is erősebb, de csak barnás volt. A tablettákat nagyjából azonos időpontban, kihagyás nélkül szedem. Az elmúlt 4-5 napban (dec 8-12) erős halántétáji fejfájásom volt, gyenge látászavarom és az étvágyam is csökkent. A mai este (1-2 nap barna pecsételés után) fáj a hasam és újra gyengén vérzek/(menstruálok?) Így jutottam el a kérdésig, hogy lehet, hogy már nem a Yasminelle a megfelelő fogamzásgátló számomra? Mennyire veszélyes így tovább szednem? Hagyjam abba azonnal, vagy először keressem fel a nőgyógyászom, és írassak másikat? Így is véd a készítmény? Várom mihamarabbi válaszát! Köszönettel, Fanni

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        A gyógyszer szedést ne hagyja abba! Panaszai miatt,viszont nőgyógyászati szakvizsgálatot kellene végezni,ezért keressen fel szakrendelést. Pecsételő vérzés az első néhány ciklusban jelentkezhet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. december 13., 01:28; Megválaszolva: 2011. december 13., 23:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem a Jangee fogamzasgátlót, és figyelmetlenségből az elmúlt hetekben egy napon két fogamzásgátló tablettát vettem be egy helyett. Ezt csak akkor vettem észre mikor az utolsó tablettát kellett volna bevenni, és...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2 és fél héttel ezelőtt terhességmegszakításon estem át. Azóta minden rendben van, megfelelően gyógyulok. Múlt este párommal az előzetes tilalom ellenére szexuális kapcsolatom volt. Pár másodperc aktus után...
        Tiszteletem! Egy olyan egyszeru kerdesem lenne, hogy a “teljes” vedelem erdekeben fokoznam az ovszer (Masculan Pur feherszinu) hatekonysagat azzal, hogy sikositonak a contragelt es/vagy caya gelt hasznalnek. Ez a ket keszitmeny nem tesz kart az ovszer...
        Tisztelt Doktor úr! Zinnat 500-at kellett volna szednem 5 napig napi kettőt ( 10 szem) 6 szem után kiderült hogy allergiés vagyok rá, semmi komoly nem történt kicsit kiütéses lett az arcom de calciumtol és claritintől 2-3 nap alatt helyre jött....
        Ha elvileg a 7 tabletta mentes napon is ugyan úgy tart a gyógyszer hatása akkor az miert más vagy kockázatosabb ha elfelejt bevenni valaki 1-2 tablettát?
        Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor hánytam, így a tájékoztató szerint a gyógyszernek nem volt ideje felszívódni. A tablettát nem...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés