latens hypothyreosis?

1 hónapja fejeztem be a szoptatást. a vérképemben a tsh 4, 7 miu/l lett, a szabad T4 13, 8, míg a szabad T3 4, 15 mit jelent ez? mi a teendőm? a koleszterinszintem sajnos magas, az korábban is magas volt, és fáradékony vagyok. lehetséges, hogy. a szoptatás után még változni fog a hormonérték?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza a hormon lelet témában

Tisztelt kérdező! Ez ugyan minimális eltérés, de mivel szoptatást nem régen hagyta el, javaslom, hogy egy hónap múlva ismételtesse meg a vizsgálatot, hogy látható legyen a tendencia. Ennek függvényében fog dönteni endokrinológusa, -akinek felkeresését javaslom- hogy szükség van-e a önnek kezelésre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2014. május 16., 14:58; Megválaszolva: 2014. május 19., 22:24
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy probléma?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3 éve szenvedek elalvási és átalvási zavaroktól ( szinte soha nem érzek álmosságot ). Másfél éve vannak extrasystolés...
Mellérzénység
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb másfél éve ovulacio után érzékenyebbek a melleim, az utóbbi fél évben ez az érzékenység sokkal erősebb lett...
Vér eredmény értékelése
Tisztelt Főorvos Úr/Asszony! 3 db, 0,6 miliméteres nagyságú pajzsmirigy göböm van, amiből 2-ről 2019. májusban izotóp vizsgálat alkalmával...
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...