mi baja lehet a kisfiamnak

Jo napot kivanok! Kisfiam 9eves 57kg mar nagyon regotta a nyakan a honaaljan barna foltok vanak illetve a nyaka körbe olyan voltunk borgyogyasznal aki aszt mondta anya jegy egy masik pedig hogy borgomba. A gyerekorvos elkuldot endoklinologiara ahova csak juniusra kaptunk idopontott sajnos.3hete dietazik kisfiam a nyakan mar nagyon sotet korbe olyan mintha piszkos lene de mostanaba nagyon sokat sotetedet.nagyon felek hogy valami baja lesz a kisfiamnak nagyon messze van meg junius akor megyunk cukorterhelesre. Valaszat elore is koszonom

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza a bőr elszíneződés témában

Tisztelt kérdező! Amit leírt, az az akantisis nigrican-nak nevezett bőrelvátozás. Ez a túlsúly következtében kialakuló inzulinrezisztenciával párhuzamosan fokozódik. Az inzulinrezisztencia előbb-utóbb cukorbetegséghez vezethet, e miatt javaslom a mozgás fokozását, a finomított cukor, és a fehér lisztes ételek kerülését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2014. április 17., 21:55; Megválaszolva: 2014. április 24., 18:19
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy probléma?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3 éve szenvedek elalvási és átalvási zavaroktól ( szinte soha nem érzek álmosságot ). Másfél éve vannak extrasystolés...
Mellérzénység
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb másfél éve ovulacio után érzékenyebbek a melleim, az utóbbi fél évben ez az érzékenység sokkal erősebb lett...
Vér eredmény értékelése
Tisztelt Főorvos Úr/Asszony! 3 db, 0,6 miliméteres nagyságú pajzsmirigy göböm van, amiből 2-ről 2019. májusban izotóp vizsgálat alkalmával...
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...