csecsemőmirigy?

Tisztelt Doktor Nő/Úr Röviden ismertetném kórelőzményem. kb. 5 éve igen rossz közérzettel kell élnem, mely fáradényonyságban, enhézlégzésben, gyengeségben, szédülésben, mellkasi égő érzésben, látászavarban, fülzúgába, stb. nyílvánult meg. Az orvosok éveken keresztül sulykolták belém a pánikzavar diagnozist, holott én mindig is tudtam, hogy nem pszichés bajom van, éreztem, hogy szervi problémáim vannak. mindezt megelégelve augusztus végén elmentem teljes kardiológiai, endokrinológiai, tüdőgyógyászati kivizsgálásra, mely során kiderült, hogy a szívemnem ugyan semmi baja, de hormonproblémám (alacsony tesztoszteron szint) , Lyme-kórom, valamint agyi aorta angiomám van, bár erről azóta tudom, hogy nincs vele gond. 3 hónappal ezelötti tesztoszteron injekciót és a lyme kezelést követően egész jól lreztem magam a múlt hétig. ekkor stresszhelyzet hatására ismét rosszul lettem. régi megfigyelésem, hogy nem bírom a stresszhelyezetet. ekkor ismét elgyengültem, lemerevedtek az izmaim, nehezen lélegzem, mintha valami nyomná, irritálná a tüdőmet, a mellkasom bal felső részén mintha egy idegpályát valami nyomna. az lenne a kérdésem, hogy valószínűleg a tesztoszteron szintem eshetett le ismét, vagy lehet ez csecsemőmirigy probléma? vagy valami más? köszönöm

Dr. Fáklya Mónika válasza alacsony tesztoszteron szint témában

Tisztelt kérdező!

A csecsemőmirigy az ön életkorában már vélhetően visszafejlődött. A tesztoszteron hiánynak nincsenek hasonló tünetei. Panaszaival a belgyógyászt keresse fel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2012. november 26., 17:08; Megválaszolva: 2012. november 29., 15:45

Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek

Gyógyszer abbahagyásának...
Jó napot! Érdeklődni szeretnék, hogy amennyiben valaki sokáig nagy dózisú szteroidot szed, majd azt hirtelen abbahagyja, milyen tünetei, illetve...
Szédülés, gyomorpanaszok
Tisztelt Doktor Nő! A problémám eléggé összetett. Több hónapja szédülés, nyaki fájdalom étvágytalanság, időnként éjszakai izzadás...
T4 helyett kombinált T3/T4 terápia...
Tisztelt Doktornő! Feleségem (42) pajzsmirigyét 15 éve eltávolították, azóta Eutyrox-ot szed, TSH szintje kontrollált. A kezelés dacára...
Cukoréhség
Tisztelt Doktor (nő/úr) Van egy 33 éves autista lányom, akiről február óta tudjuk hogy inzulinrezisztens is. Mindig rengeteg édességet evett, bár...
Inzulinrezisztencia?
Tisztelt Doktornő! 2022.10.26. napján 3 pontos inzulinrezisztencia vizsgálatot kértem. A vizsgálatra azért jelentkeztem, mert az elmúlt 4 hónapban 5...