Ursofalk és terhesség

Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Lányom Ursofalk nevű gyógyszer szedése, - napi 3x1 adagolásban -, alatt teherbe esett. Mikor megállapították a terhességet (8. hét) rögtön abbahagyta a gyógyszer szedését. Kérdésem károsodhatott a magzat? Úgye nem kell a terhességet megszakítani? Az ursofalkot emelkedett májenzimek miatt szedte. Köszönettel Leendő nagymama

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza gyógyszerszedés témában

Terhességben az Ursofalk szedése nem tanácsos.

A szedett gyógyszer miatt a terhesség kiviselhető. Akkora kockázatot a szedés nem jelent, hogy a terhesség befejezése jönne szóba.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 30., 09:00; Megválaszolva: 2012. szeptember 01., 14:30
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Tisztelet Plósz János Doktorúr
Már többször írtam a Doktor Úrnak, nagyon köszönöm a válaszokat! Most a következők lennének a kérdéseim: 1. Aranyérre évente használok...
Tünetek altatásos gyomor- és...
Tisztelt Doktornő! E hét hétfőn, azaz 4 nappal ezelőtt vettem részt altatásos vastagbél- és gyomortükrözésen bal oldali hasi fájdalom, és...
Tünetek altatásos gyomor- és...
Tisztelt Doktor Úr! E hét hétfőn, azaz 4 nappal ezelőtt vettem részt altatásos vastagbél- és gyomortükrözésen bal oldali hasi fájdalom, és...
Labor kielemzés
Tisztelt Doktor Úr! Édesanyámnak mostanában aggasztó gyomorfájása van időszakosan. Nem tudjuk sem evéshez, sem más dologhoz kötni! Az utolsó...
Ételek okozta acne
Kedves Plósz János dr úr! Végül a végbél viszketésnél a parazita ki lett zárva: rectopscopia 18cmig: ép nyálkahártya, féregmozgás nincs....