Bisoprolol, alacsony pulzus

Tisztelt Doktornő! Halmozott VES-re 2 napja napi 2x2,5 g Bisoprololt írtak fel. Pulzusom alacsony lett, (58) , vérnyomásom is. Meddig nem gond az alacsony pulzus, illetve a vérnyomásom miatt szedett napi 5mg Normodipint ne függesszem-e fel? (Az orvosom szabadságon) . Köszönettel: László

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza gyógyszerszedés témában

Kedves Kérdező! Az 58/perc pulzus általában nem gond, de gyógyszer szedési tanácsot nem adhatok az Ön kórtörténete és vizsgálati eredményeinek ismerete nélkül. Szükség esetén sürgősségi ellátást kell igénybe venni. Üdvözlettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. szeptember 16., 17:01; Megválaszolva: 2021. szeptember 19., 23:22
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Gyógyszerhasználat
kedves doktornö köszönöm a gyors választ tényleg kevés infot adtam. történetem a következö, sokat sportoltam irom sorba ...
Hirtelen szívleállás
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Köszönöm szépen válaszát az előző írásomra. Elnézést, ha fárasztom az üzeneteimmel. De a múltkor feltett...
Extrasystole vagy ritmuszavar?
Tisztelt Doktornő! Köszönöm az eddigi gyors,megnyugtató és részletes válaszait. Legutolsó kérdéseim a hosszú QT szindrómára vonatkoztak. Volt...
Hirtelen szívleállás
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Kiskorom óta félek a hirtelen szívleállástól, ami egy éve nagyon erős szorongássá fajult. Az interneten utánaolvastam a...
Ugye nem szív eredetű?
Üdv! 24 fiu vagyok aki szorong es fel a betegségektől. Ezek a dolgok mar tobb eve fenn allnak es rengeteg fizikai vzsgalaton is voltam. Panikbetegnek...