Vizelési probléma

Sokat folyadékot iszok, nagyon soká vizelem ki. Úgy érzem magam, mintha szét durranék a sok víztől. Már a létező összes vizelethajtó teát, gyógynövényeket kipróbáltam sikertelenül. A másik ezzel kapcsolatos, hogy mivel tele vagyok folyadékkal a súlyom két naponta 1 kg -val nő, ami nem megy le. Egy hét alatt 3 kg híztam. Nem eszek többet, minden nap 2-3 órát sportolok. Kérem segítsen mit lehet tenni ilyen esetben. Köszönöm

Dr. Csuth Ágnes válasza folyadékretenció témában

Kedves Kérdező! Belgyógyászati kivizsgálás szükséges mielőbb, felmerül veseműködési probléma, illetve egyéb oka is lehet a folyadékretenciónak, például szívbetegség, májbetegség, egyéb.

Cikkek a témában
    Nincs találat!
Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2011. július 15.

Kérdések és válaszok: Egyéb

Helyi érzéstelenítéses műtét után...
39 éves, inzulinrezisztens nő beteg vagyok. Az IR-re duétazom, a magas androgénekre Dienillét szedek. Két évvel ezelőtt volt egy HELYI ÉRZÊSTELENÍTÉSES...
Trombózis félelem mellműtét után
Jó napot. Egy hete volt mellfelvarrásom. Az orvos nem írt fel vérhigitot . Sokat sétálok és sok folyadékot is iszom.kérdésem az lenne, hogy kell-e tartsak az...
Fertőzés veszély, denevérről
Tisztelt Doktornő! Pár napja az esti órákban kimentem az udvarra és felettem elrepült egy, denevér, pont felnéztem és valami folyékony anyag belement róla a...
Kislány szedhet-e fitoösztrogén...
Tisztelt Doktor Úr! Kilenc éves kislány foltos kopaszodására ajánlottak olyan étrendkiegészítőt, amelyben fitoösztrogén is van,szója izoflavont tartalmaz. A...
Baba cipő dilemma
Tisztelt Doktornő! Kezdő édesanyaként a gyermekcipő vásárlás komoly dilemmát jelent. Környezetünkben van, aki kizárólag a szupinált cipőket favorizálja az...
Csuklás oka
Kedves Doktornő! Az elmúlt napon hirtelen felállást követően pár perces csuklást tapasztaltam többször is. Korábban is történt már ritkán, evést követően az...