Szteroidos ödéma

Tisztelt Dr. Úr! Medrolt és SzoluMedrolt szedtem közel két hónapon keresztül, illetve kaptam vénásan. Nagyon sok víz van nálam. Napi 2 szem Furon mellet sem indul meg a víz. Kérem szíves segitségét kedves Dr, Úr, hogy milyen módon szabadulhatnék meg ettől a sok vítől. Ez idő alatt 8kg jött rám. Várom bíztató válaszát, melyet előre is hálásan köszönök. Üdvözlettel

Dr. Szántó Antónia válasza szteroid témában

Tisztelt Kérdező!

Az ödéma megszűnése leginkább a steroid csökkentésétől várható. Ha már nem kap, akkor lassan magától meg fog oldódni a helyzet, de ez nem megy egyik napról a másikra, kell hozzá egy-két hónap. Ha nem így történik, akkor más oka is van az ödémának, melyet kezelőorvosával kell megkeresniük.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. június 07., 20:09; Megválaszolva: 2011. június 09., 10:04
Kérdések és válaszok: Egyéb
Teherbe esés
Tisztelt Doktor Úr! Én egy 28 éves rendszeresen sportoló nő vagyok. Pár hónapja anabolikus szteroidot próbáltam ki a sportból kifolyólag, és...
Alkohol + medrol: S...
Üdv. Az egyén 4 % alkohol tartalmu sört fogyaszt, 3-4 litert naponta, saját belátása szerint nem akar korházba menni [aránylag sok a műhiba arány a...
Segítség...
Tisztelt doktornő/úr! Számomra egy fontos kérdéssel fordulnék önökhöz tudom nem kötelesek rá válaszolni de én szeretném önöket kérni ennek...
Éveken át tartó szteroid kezelés...
Hetek óta bíbelődök gyengeséggel, étvágytalanséggal, hányingerrel, esetenként hányással, hasmenéssel. Eleinte a szoptatás abbahagyása utáni...
Teljes vérkép
T. doktor nő/úr! Az lenne a kérdésem, hogy egyik barátom szteroidot használt 5 hétig 8 ampullát adott be magának. Egy hónap után elmennt...