Rush

Tisztelt Doktor úr/nő! Ma találkoztam a barátnőimmel, minden a szokásos volt.Egyszer csak az egyik elővett egy kis üvegcsét. Mondta hogy szagoljak bele.Nagyon fájt a fejem tőle.Ezután megkérdeztem mi ez. Azt mondta rush.Nem tudtam mi az és miért jó.Itthon olvastam az interneten, hogy végülis ez egy drog.Nagyon megilyedtem.Lehet ettől valamilyen bajom? Csak egyszer fordult elő és soha nem fog többet.Nem tudtam mi ez Alíz

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a drog témában

Kedves Alíz! Ha egyszer beleszippantottál, akkor a fejfájáson kívül egyéb probléma nem valószínű, hogy történne. Ez egy ajzószer, szexuális vágyfokozásra használják sokan. Ne használja a barátnőd se, és ha ilyeneket használ, jobb, ha kerülöd a lány társaságát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 31., 18:27; Megválaszolva: 2010. szeptember 01., 13:29
Kérdések és válaszok: Egyéb
Vérvétel eredménye
Üdvözlöm! Szíves segítségét szeretném kérni vérvételi leletem kiértékelésében 32 éves férfi vagyok. Az eredményeimben van pár...
Azi Sandoz
Tisztelt Doktornő! Múlthéten elkezdett fájni a torkom, nem foglalkoztam vele különösebben, aztán egyre rosszabb lett és a hétvégén már elkezdett...
Lacsony Neutrophyl szám
Üdvözlöm! Voltam vér és vizelet vizsgálaton, csak ez a 3 sor mutat eltérést. Ezt melyik orvossal kell kivizsgáljam? ...
Alhasi fájdalom
Kedves Doktornő! Alhasi-hasi fájdalmaim már hónapok óta tartanak. Ezek a vizsgálatok történtek sorrendben: -Ultrahang: bal oldali retropeitonealis...
Miért ég az egész testem az egész...
Tisztelettel üdvözlöm.az én problémám az volna.hogy az egész testemen ég a bőröm melkasom lábaimon hátamon szédülök néha homájosan látok a...