Steroidok

Kedves Doktor nő!

Azt szeretném kérdezni, hogy 18 éves vagyok és tudom felelőtlenség meg hát káros is a steroid használat, de szeretném tudni, hogy egy olyan 4 hetes kúrát ha csinálnék az mennyire roncsolná a szervezetemet.És ha van olyan akkor melyik hormon alapú steroid a legtisztább? Előre is köszönöm válaszát.

Dr. Boros Miklós válasza szteroid témában

Kedves Kérdező!

A 4 hetes kúra is járhat mellékhatásokkal, illetve késői szövődményekkel. Egyáltalán nem javaslom, amennyiben nem orvosi javaslatra, illetve nem betegség miatt van rá szüksége.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. október 13., 11:28; Megválaszolva: 2009. október 13., 11:28
Kérdések és válaszok: Egyéb
Teherbe esés
Tisztelt Doktor Úr! Én egy 28 éves rendszeresen sportoló nő vagyok. Pár hónapja anabolikus szteroidot próbáltam ki a sportból kifolyólag, és...
Alkohol + medrol: S...
Üdv. Az egyén 4 % alkohol tartalmu sört fogyaszt, 3-4 litert naponta, saját belátása szerint nem akar korházba menni [aránylag sok a műhiba arány a...
Segítség...
Tisztelt doktornő/úr! Számomra egy fontos kérdéssel fordulnék önökhöz tudom nem kötelesek rá válaszolni de én szeretném önöket kérni ennek...
Szteroidos ödéma
Tisztelt Dr. Úr! Medrolt és SzoluMedrolt szedtem közel két hónapon keresztül, illetve kaptam vénásan. Nagyon sok víz van nálam. Napi 2 szem Furon...
Éveken át tartó szteroid kezelés...
Hetek óta bíbelődök gyengeséggel, étvágytalanséggal, hányingerrel, esetenként hányással, hasmenéssel. Eleinte a szoptatás abbahagyása utáni...