Zitazonium

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

A zitazonium valóban növeli a férfiakban a tesztoszteron szintet párhuzamosan az ösztrogén elnyomó hatása folytán?

 

Köszönettel

Károsy Géza

WEBBeteg Szakértő válasza tesztoszteron témában

A tamoxifen tartalmú szerek tudomásom szerint csak ösztrogén hormon antagonista, önmagában a tesztoszteron szintet nem befolyásolja. Mivel a gyógyszert megfelelő betegségben szenvedő nőknek ajánlják, a férfiakban kiváltott esetleges tesztoszteron változásokat nem (tudtommal) nem vizsgálták, ezt Önnek sem javaslom!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. április 29., 13:23; Megválaszolva: 2011. augusztus 19., 08:43
Kérdések és válaszok: Egyéb
Ortopédiai probléma vagy...
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Ülőmunkát végzek, de egy nap sokszor felállok és sétálok. Kb. egy hete elkezdett fájni a jobb oldali...
Égési sérülés utáni duzzanat...
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 4 nappal ezelőtt a férjem a bal alsó lábszárán kb. 1,5-2 tenyérnyi helyen, a bokája fölött első-másodfokú égési...
Vér eredmény
Vér labor vizsgálatomnál Eosinopil gran. 6,96 % Haemoglobin 118 % Haematokrit 34 % MCV 78 MCH 345 Vas 3,4 Ezek az eredmények jelentenek...
Mi okozhatja?
Tisztelt doktorúr/doktornő! Körülbelül 1.5 hónapja, foghúzást követően (3 fog felülről, egymás mellett, nem tudom, van-e köze egymáshoz a...
Labor eredmények
Üdv Nemrég voltam laborvizsgálaton, melyen a mellékelt eredményt kaptam. A vérképem már évek óta ilyen, háziorvosom nem mond rá semmi, csak...