Pszihés viszketés

Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be - lordestin, klion, levofloxacin- fél óra múlva viszketni kezdek. Ez kb egy éve alakult ki nálam. Korábban nem tapasztaltam ilyet. Eléggé félek gyógyszert bevenni, és már a beszedés előtt stresszelem magam. A viszketés lehet allergia vagy inkább pszihés jellegű. Eléggé stresszes vagyok, pánikrohamom is volt már.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszer témában

Tisztelt Kérdező,

Bőrgyógyász véleménye mellett az segíthet a diagnózis felállítása mellett, ha a gyógyszerrel egyidejűleg néhány napig enyhe nyugtatót szed/ pl.3x1/2 0.5-ös Rivotril/, és megnézi, hogy ez hogyan hat a tüneteire. Egyébként, könnyen el tudom képzelni, hogy szorongásos eredetű.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. június 06., 18:27; Megválaszolva: . .,
Kérdések és válaszok: Egyéb
Savlekötő
Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom Cortiment írt fel mikroszkópos colitis feltételezéssel, de arról nem beszéltünk, hogy milyen gyógyszereket szedek és...
Ismeretlen gyógyszer kimutatása
Igazságügyi Orvos Szakértői irányból szeretném kivizsgáltatni, hogy általam ismeretlen gyógyszer hatással lehet-e rám. Szeretnék érdeklődni hogy...
Fluconazole-Qpharma és Yasminelle
Kedves Doktor Úr! Az orvosom Fluconazole (150 mg) gyógyszert írt fel a mai nap. Szeretném megkérdezni, hogy ez a gyógyszer mennyire befolyásolja a...
Gyógyszer mellékhatása
Szeretnék érdeklődni, milyen jogon adhat be pszichiáter egy teljesen boldog és kiegyensúlyozott betegnek egy Chlorprothixen nevű tablettát. Sajnos...
Asactal oldódási helye
Tisztelt Doktor Úr/Nő! A feleségem eddig Aspiirin protect-et szedett, melyet most átváltottak Asactal-ra. Kérdésem, hogy ugyanúgy csak a...