Augmentin után Normix?

Tisztelt Főorvos Úr! Gyulladás miatt az elmúlt 1,5 hónapban Azi-Sandoz és Augmentin terápiában részesültem. Az Augmentint múlt héten hagytam abba. Már a kúra alatt is nagy tömegű és pépes volt a székletem hiába szedtem probiotikumot. Sajnos ez azóta is fennáll, szinte minden távozik belőlem, illetve gyomortáji és jobb alhasi fájdalmaim vannak. Az orvosom Normixot írt (2x1 tbl) . Ön szerint szedhető egy harmadik antibiotikum újra? Nem fogja felborítani a teljes bélrendszeremet? A gyógyszertárban azt mondták lehet Klion jobb lett volna. A másik kérdésem az lenne Glutamin port lehet e szedni hosszabb távon? Köszönettel/tisztelettel: Kissné

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Plósz János válasza postantibiotikus hasmenés témában

A Normix vagy a Klion jó lehet az egyéb antibiotikum okozta hasmenés kezelésében (a nem megfelelő túlnövekedett flóra csökkentésére) , de elsődlegesen pre- és probiotikum (pl. Bonolact Regeneral) tartós (legalább 1 hónapos) , akár kombinált használatát javasolnám.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 15., 15:31; Megválaszolva: 2020. június 15., 18:52
Kérdések és válaszok: Egyéb
Post covid nehézlégzés
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Covidon átesett beteg vagyok, az első tünetek március 8.-án kezdődtek. Viszonylag enyhe tüneteim voltak. Viszont az első...
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Izomrángás
Jo napot! 23 éves vagyok, ma kezdtem el érezni a kezembe lévő izomrángást, főképp ha valamit a kezembe tartok, és ha a hasamon fekszem. A jobb...
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...