Lehetek rosszul a magnéziumtól?

Jó napot kívánok. 31 éves, 172cm magas, 60kg, két gyerekes (4éves ikrek) anyuka vagyok. Pszhiáter által felállított gyógyszereket szedek. Napi.: 1db Frontin 0.5 mg 1db Cipralex 10mg Mostanában sokat zsibbadt a lábam meg a karom és elmentem háziorvoshoz. A háziorvos tudatában ezen gyógyszerek szedése és adagja mellett kiírta Nekem a Naturland Tabletta magnesii citrici 500mg gyógyszert napi 2x1db formájában. Azt vettem észre amióta ezt elkezdtem szedni erős szédülés és tarkófájás gyötör. Van valami összefüggés a tabletták szedésével? Esetlegesen bántják egymást a gyógyszerek és azért szédülök és fáj a tarkóm? Vagy túladagoltam a magnéziumot? (laborom tökéletes lett) Köszönöm mielőbbi válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza magnézium témában

Kedves Kérdező!

A magnézium tabletta mellékhatásai között a felsorolt tünetek nem szerepelnek. Nem említi, hogy a zsibbadásos panaszai megszűntek-e a magnézium hatására. Javaslom, hogy mérje meg a vérnyomását, fogyasszon megfelelő mennyiségű folyadékot. Amennyiben panasza fentiekkel nem magyarázható, felmerül, hogy a háttérben azon ok állhat, amire a Cipralex és Frontin szedését javasolták.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. április 13., 13:24; Megválaszolva: 2019. április 21., 16:17
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...